Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Antic Miki View Post
    Jel postoji mogucnost da se ovaj trejd sa CP3 u Lejkersima ipak ostvari,ili je to sada prakticno nemoguce posle odluke lige?
    Ne postoji, jer Lakers-i, kada su dobili odgovor od kancelarije Stern-a da dogovor nece proci jer nije po "ukusu" lige , pitali su sta mogu da urade a da bude po "ukusu", nisu dobili nikakav odgovor od Stern-a.
    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• U principu, Lakers-i su dobili jedno obicno "NE", bukvalno nista vise. Znaci nikakve povratne informacije ili instrukcije, vec samo odrican odgovor.

EDIT: NOH odbio Stoudemire za Paul-a!
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Gde vi pratite te vesti?

Comment

• Can't believe that today, after all this, we're talking about antitrust law instead of the start of the #NBA season. But here goes ...
          No union/CBA meant NBA was in violation of antitrust law by, among other things, restricting interstate commerce.
          As soon as union reformed and new CBA passed, thus shielding league from antitrust law, first thing it did was restrict interstate commerce.

For cryin' out loud...
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jedva cekam vesti iz trening kampa Lejkersa Kakva ce to usrana atmosfera biti, Majk Braun je sve samo ne dorastao ovom poslu.

Zen tata http://www.opposingviews.com/i/sport...-trade-failing

Comment

• Јел постоји нека особа овде да је не мрзи да ми укратко каже шта сте писали протеклих пар страница. Тј. да ми УКРАТКО каже шта се прича у вези са трејдовима, трансферима. Ко где треба да иде и у замену за кога. И јел има неки званични трејд, или 90% при потписивању.
              Пошто ме мрзи да читам задњих 10 страна, а још је пола на енглеском и у скраћеницама.

Хвала унапред.
              Arise, Serbia!
              You fell asleep long ago,
              And have lain in the dark.
              Now wake up
              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Sources say Brandon Roy to announce medical retirement due to degenerative knees, possibly as soon as today

FUUUUUUUUUCK NO!!!
                sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  FUUUUUUUUUCK NO!!!
                  Blazers fucking happy now?

Comment

• Aoo bjezi.
                    sigpic

Comment

• Tuzan dan za kosarku...

Comment

• Bas mi je zao. Kakav nedostatak srece.
                        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• ni vecih muda ni slabijih kolena. Brandon in da clutch!

Comment

• sigpic

Comment

• Tom Ziller
                              Sources say Brandon Roy to un-retire sometime next year.
                              Kolko je ovo pouzdano, ne znam, ali bi volio da se desi.
                              sigpic

Comment

• Ko zna, mozda ga je bagra iz menadzmenta naterala da ovo uradi, pa da se vrati za PO... U svakom slucaju, sinoc smo videli da se u NBA-u mulja isto kao i u evropskom fudbalu i da je ovaj lockout bio besmislen.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X