Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Preduhitrio si me, znaci nisam ja jedini koji i dalje prati sta se desava

Fiser nije tu, to je dobar znak, al Hanter je i dalje tu

Comment

• Iskren da budem,bas slabo pratim. Na ovo sam slucajno naleteo

izgleda da Berger nije na radnom mestu

Comment

• Hunter i Stern rade tajno. Ostali su na skijanju!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
        sigpic
        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
        - 4xMVP -

Comment

• There will be no deal tonight or tomorrow, folks, so enjoy your Thanksgiving. And thanks for hanging in with me through this fiasco.
          Ne moguce

Comment

• Wait, what? Nisu se dogovorili?

EDIT: Al' taman kad sam pomislio da se ovo konacno zavrsava, u petak nastavak sapunice sa, da, Fisher-om i Hunter-om u glavnim ulogama.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sources identify Miami, Orlando, Phoenix, Boston and the Los Angeles Lakers as the five teams pushing hardest for a deal by close of weekend
              Ma jok, bolje je ovako kad smo svi na gubitku, ne znam stvarno sto toliko zele da sezona krene na vreme...
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Prema izvoru nekog lika sa ESPN-a, Stern ce poboljsati ponudu za igrace, ali ako i ovo odbiju otkazace celu sezonu.

Comment

• Ako je poboljsa nema smisla da Hunter odbije. Elem, Tyreke ce u Lottomatica-u ako se ne dogovore za vikend.
                  sigpic

Comment

• Šta više da im poboljša?

sigpic
                    - 4xMVP -

Comment

• Verovatno neke sitnice u vezi sistema, mislim da se BRI nece maci sa 50%.
                      sigpic

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
                        Šta više da im poboljša?
                        Ne znam, al sad kad procitam komentare drugih, bolje ne verovati ovom liku (Ric Bucher), izgleda da mu nisu bas pouzdani izvori

Comment

• A, gde je to Bucher tacno objavio?
                          sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Verovatno neke sitnice u vezi sistema, mislim da se BRI nece maci sa 50%.
                            Ajmo realno, ako su im ukinuli Hard, zbog toga smanjili BRI na 50% kako bi zaštitili svoje poslovanje, ako ih neće uslovljavati onom klauzulom da jedan igrač po izboru kluba mora ostati vezan ugovorom, ako su im izašli u susret u vezi trajanja ugovora, ako je klubovima dozvoljen Luxury, šta to liga treba još da uradi da bi se ovi smilovali i izašli na parket?
                            Sećas se početka lockout-a? Bilo je samo da se ukine Hard i onaj Flex i klauzule oko ugovora. Liga je sve to odradila. I šta je odgovor igrača na to? Malo je. Hoćemo još. Tragični su.
                            Još podneli tužbu iako ne znaju ni šta će u toj tužbi da piše!

sigpic
                            - 4xMVP -

Comment

• Ma, u svakom slucaju, ako se vec poboljsava ponuda za igrace, to je da se ne lazemo dobro i za nas jer ce sistem vise liciti na ovaj koji je trenutno. Znaci, nece biti gubljenja vaznih igraca zbog salary cap-a i ostalih gluposti. Ali, slazem se sa tobom da bi to donekle dozvolio i ovaj sistem koji su ponudili vlasnici, u svakom slucaju sta god dogovorili u vezi novog CBA-a i dalje niko nece hteti da ide u Milwaukee, New Orleans itd.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                A, gde je to Bucher tacno objavio?

ESPN's Ric Bucher reported news from a source on Sportscenter Wednesday night, saying that David Stern is prepared to improve the owners' offer, but that he will cancel the season if the players do not accept.

Comment

Working...
                                X