Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• "I'm not trying to run behind nobody like Shaq or be behind somebody else," Howard said, referencing Shaquille O'Neal's decision to leave the Magic following the 1995-96 season and sign with the Los Angeles Lakers.

"I want to start my own path and I want people to follow my path and not just follow somebody else's path. I want to have my own path, and I want to start that here in Orlando. But I can't do it alone. Not only do I need the right teammates, but I need the city behind me. That's the only way it's going to get done. We can change this small city that we have — this small market that we have — and we can make it a big market."

Nema sta, mora covek da ga postuje zbog ovakvih stvari, nekad se ovako radilo... Svaka cast Dwight-u ako ostane u Magic-u narednih 5-6 godina!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Morao Seka da spomena,a kako sam cuo ovaj njega ne voli...

Comment

• Spominje on Shaq-a vec dosta dugo i redovno...
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Nema sta, mora covek da ga postuje zbog ovakvih stvari, nekad se ovako radilo... Svaka cast Dwight-u ako ostane u Magic-u narednih 5-6 godina!
          Lepo je sve to ali ko je on da proziva velikog prevelikog Seka pa on nije jos ni prdnuo u odnosu na ono sto je Sek radio u ovoj ligi.

Comment

• Vidis da se ne vole jbg, ima sigurno nesto na licnoj bazi jer nije ovo prvi put da proziva Shaq-a kao sto vec rekoh...
            sigpic

Comment

Vidis da se ne vole jbg, ima sigurno nesto na licnoj bazi jer nije ovo prvi put da proziva Shaq-a kao sto vec rekoh...
              Svejedno ne moze da mu nosi vodu.

Comment

• Govno malo, on nasao prozivati Shaq-a, kakvo tele !
                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Ako nemate sta pametnije da napisete osim prozivanja Dwight-a molio bih vas da to ni ne radite, hvala unapred.
                  sigpic

Comment

Ako nemate sta pametnije da napisete osim prozivanja Dwight-a molio bih vas da to ni ne radite, hvala unapred.
                    http://www.basketball-reference.com/...onealsh01.html Ne mozes prozivati ovo jednostavno ne mozes.

Comment

• Steta Mac sto se nece obistiniti tvoje zelje...voleo bih da vidim Supermena i Rosea u ekipi,mada bi to bilo preterivanje

Da li ce Bullsi pokusati sada da urade nesto veliko ili nece remetiti hemiju i dovesti samo jednog beka...tipa JR ili Jamal...?

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                        Steta Mac sto se nece obistiniti tvoje zelje...voleo bih da vidim Supermena i Rosea u ekipi,mada bi to bilo preterivanje

Da li ce Bullsi pokusati sada da urade nesto veliko ili nece remetiti hemiju i dovesti samo jednog beka...tipa JR ili Jamal...?
                        I ja bih voleo da ga vidim u Cikagu mozda bi onda uzeli 2 pobede ;)

Comment

• Jos je rano govoriti o tome, ali i dalje sam siguran da je plan A dovesti Howard-a po svaku cenu!!!
                          sigpic

Comment

• ne brini se, pobecice on u la

ili ipak nece
                            http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=6609008

nisam na vreme video tekst..
                            Last edited by Debeli Majk; 31-05-11, 14:10.

Comment

• Bio bi to najgluplji potez Dwight u karijeri, da ostane u Orlandu. Jednostavno ljudi iz Orlanda su imali dovoljno vremena da izgrade tim oko njega i nisu uspeli. Covek vec ima 26 godina i vreme mu je da ide u tim koji je konkurent za prsten, pogotovo ako se uzme u obzir cinjenica da Miami polako stvara novu dinastiju i pretenduje da dominira narednih par godina na istoku i u NBA-u. ;)
                              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• imali su vreme i novac ali su imali i dva debila. otis smit i ron dzeremi. tri ako racunamo i brajana hila koji je prvi poceo da ih kanali tamo negde 2006. kad su lagano mogli i trebali da naprave temelj za vrhunski tim.

Comment

Working...
                                X