Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Lebron-ov dres - check
    litar kafe - check
    box pljugi - check
    kilogram čokolade - check
    žena na spavanju - check
    gumeni čekić - check
    lekovi za smirenje - check

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
    sigpic
    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
    - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
      Lebron-ov dres - check
      litar kafe - check
      box pljugi - check
      kilogram čokolade - check
      žena na spavanju - check
      gumeni čekić - check
      lekovi za smirenje - check

Dosao drugar na neki PES ne mogu live da pratim salji sms ako je nesto vazno

Comment

• Trenutno vas mrzim

Comment

• Hahaha, Ljubo pripremi se za ESPN tripleheader.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
            Dosao drugar na neki PES ne mogu live da pratim salji sms ako je nesto vazno
            Dogovoreno!
            Uništićemo ih tebra, uništiti. Lebron i Wade u beast mode-u i KREĆU DA OTPADAJU TOČKOVI Knicks-ima!

sigpic
            - 4xMVP -

Comment

• A jbt smesnog li rasporeda... Vama dali raspale Knicks-e, a nama sampione u pm...
              Al' nema veze, treba od starta da se pokaze da uzimamo titulu!
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                A jbt smesnog li rasporeda... Vama dali raspale Knicks-e, a nama sampione u pm...
                Al' nema veze, treba od starta da se pokaze da uzimamo titulu!
                Polako s te titule.

sigpic
                - 4xMVP -

Comment

• Bukvalno cu da obrisem temu

Comment

• S obzirom na njen kvalitet, nesto bas i ne bi bila greota.
                    sigpic

Comment

• In other news, unija se nesto satro razdvaja, hoce da se rese Hunter-a i da se ovo podeli 50-50, pa da nastavimo.
                      sigpic

Comment

• Fala onoj stvari, videli su oni da je vrag odneo salu. Nek se rese Hantera, podela 50-50, i nek krene ludilo...
                        sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                        -Jürgen Klopp

Comment

• Jasta, samo sto ce to ici glatko kao i podela BRI-a.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Jasta, samo sto ce to ici glatko kao i podela BRI-a.
                            Ajde samo da pocne ima te castim pivo iako si gan

Comment

• Znali se kada ce ovi opet pregovarati?

Comment

• Ljuba rece ove nedelje, valjda ce stici da im zakaze neki sastanak...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X