Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ne brini, tu je preko telefona ili Skype-a, ne znaju jos reporteri tacno, ali prisutan je the Angel of Stern uvek.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dobro je, ima napretka. Veceras svakako nece doci do konacnog dogovora, ocekujem da se dogovore oko tih manje bitnih stvari vezanih za sistem i mozda oko podele BRI-a, a mislim da ce tek narednih par dana pregovarati oko kljucnog problema(hard/salary cap, luxury tax...)

Comment

• Ma sve veceras moraju da rese,ne mogu ja vise da cekam

Comment

• Negotiations have broken off in New York and no new meetings are scheduled, league source tells Y! Sports.

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ode sve u... al su nesposobni

Comment

• Ok, to je to...

Talks on a 50-50 BRI split broke down, and labor talks have ended, source tells Y! No new meetings scheduled. Huge setback in this lockout.

Nista do sledece godine.
              sigpic

Comment

• Znači ne mogu da se dogovore koliko će ko miliona dolara da strpa u džep za godinu dana? Mogli bi da pogledaju kroz prozor i da vide narod koji upravo demonstrira po Wall Street-u protiv njih. Možda im nekada dođe "iz dupeta u glavu". Bagra!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                sigpic
                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                - 4xMVP -

Comment

• Nista drugari, lepo smo se druzili i zezali zadnjih godinu i vise (bese losih perioda, ali dobro, my bad), ali ocigledno da ce nam ovi dupeglavci to zadovoljstvo uskratiti na duzi vremenski period.
                  sigpic

Comment

• Sad sam se jako iznervirao, tako mi i treba kad se nadam...

Ma opusteno bice NBA, al za par godina...

Comment

• Ovi debili i dalje tripuju da mora da bude 30 ekipa koje ce se boriti za titulu i 30 ekipa koje ce ostvarivati profit. E, ja prvi takav NBA ne zelim da gledam!!! I ne treba da bude sezone!
                      sigpic

Comment

• Igraci spustili na 52.5
                        Aaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahaha, oni bre nas zajebavaju ljudi, sta vam je...
                        sigpic

Comment

• Sprdaju nas...Nacekacemo se mi jos dugo,dugo da gledamo najbolju kosarku na svetu.

Comment

• Fisher kaze da ono sto su izneli vlasnici na konferenciji da su lazi i da su predlozili neki fluktuirajuci BRI koji bi isao od 50-53. Ne izgleda ovo dobro nimalo.
                            sigpic

Comment

• Hunter: "The bigger market (owners), the guys who want to cut a deal, don't have the votes."

Idemo Reinsdorf-e, Buss i ostali, podelite samare ovim indijancima i zavrsavajte to!
                              sigpic

Comment

• Bice bas jebeno...Bukvalno su ih nazvali lazovima,nece to izaci na dobro.

Comment

Working...
                                X