Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ahah kakav crni poredak.... Sta ce Paul u prva pet, Durant tek sesti, pogle gde su Rose i Kobe... Griffin u prva deset, to je previsoko za njega... Lav tek 16-ti... Ala im je rank lista..

Daj boze da se dogovore do Bozica... I ko je uopste postavio onog blentavog Fisera za predsednika unije igraca ???
    sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
    -Jürgen Klopp

Comment

• Ima li nade u pm??? Postavljajte ovde cim izadju neki twitovi

Comment

• Approaching 11-hour mark. Now watching Seinfeld episodes.
        11 sati

Bold-

Comment

• Izgleda da cu ja pre da zaspim nego sto ce oni da zavrse sastanak, a juce tj. danas sam zaspao jutros u 9. xD

A i to sto pisu, ne mozes bre da verujes u nista, cas ide do jaja, cas katastrofa, jedino ono finalno da procitas, ovo izmedju te samo nervira, napravio bih horor jebeni film od tih vlasnika i ostatka bande.

Comment

• ''11 hrs & counting. I'm told owners & players have talked about concepts & minor issues. Not tons of ground made on 2 biggies (BRI & lux tax)''

Ma nema nista od ovoga, odo da spavam...

Comment

• Udjose u 13. sat, nema 'leba od ovoga...

EDIT: Upravo se zavrsava
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Evo zavrsili, imace odvojene konferencije, kontam da nisu nista uradili

Comment

• Waiting to find out when we get to do more waiting.

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jbt, pa ovi nas zajebavaju.
                    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Evo sad satro ipak jos nije gotov.
                      sigpic

Comment

• Opet nas zaebavaju sa ovim laznim uzbunama

Comment

• Ma ako se dogovore veceras,ja nosim $terna mesec dana na avataru

Comment

• I asked a person with knowledge of the mediation session if the lengthy meeting was a sign of progress: "Not really"
                            Majkl Li :S

Comment

• Ne pada mi na pamet da vise cekam...odoh da spavam.

Srecno momci

Comment

• Zavrsio se sastanak, bar za sada... I jednoj i drugoj strani receno da cute i da ne daju nikakve izjave za medije... Pregovori se nastavljaju sutra u 10 ujutru po njihovom vremenu (mislim da je to 16h danas, po nasem)...

A ja sad odoh da spavam, krenula mi krv na oci...

EDIT:
                                Chris Sheridan: NBA lockout talks have ended after more than 16 hours. No deal yet. Discussions to resume at 10 a.m. New York time.
                                Last edited by Ernesto; 19-10-11, 07:32.
                                "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                                odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                                fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

Working...
                                X