Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kako je retardiran McGee, sad kaze da nije izjavio ono sto je izjavio i da novinari izmisljaju, a ljudi imaju snimljeno.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Rekao sam da necu vise pratiti desavanja, al sta cu kad me zanima...Na konferenciji unije po 100-ti put receno jedno te isto, da zele dogovor, da ostaju pri svojih 53%, itd, itd...izgleda da ne ocekuju dogovor do utorka i da ne veruju da ce Stern otkazati sve utakmice do Bozica...

E sad ono sto je meni cudno je da na tim sastancima unije nema zvezda (danas je bilo samo 30 igraca), nego sve neki nebitni igraci dolaze, kao da ove glavne igrace nije briga za sastanke...ili kao da vec znaju koji ce biti ishod pregovora. Od njih se niko ne oglasava, dosli su jednom na sastanak sa vlasnicima i posle toga nista, kao da znaju nesto vise, jer cisto sumnjam da ih sve zabole za sastanke (ipak su njihove pare u pitanju).

Na pitanje novinara da li su igraci spremni da izgube celu sezonu, Fiser je rekao da se to nece desiti i da ce biti sezone, ali da su igraci spremni da izgube odredjen broj utakmica dok ne dobiju ono sto zele. Ne znam, po onome sta zahtevaju igraci, a sta vlasnici, meni se cini da nikad nece doci do dogovora, al opet na kraju ce mozda ipak igraci morati da popuste.

Comment

• Kakva je ovo komedija ustvari...

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ''Neki igraci imaju razlicito misljenje (rukiji, veterani, slobodni agenti)''. Pa on je upravo nabrojao 50% igraca

Comment

• Sta bi, kad je sledeci sastanak?
            sigpic

Comment

• Valjda sutra.

Comment

• Kolko ja znam sutra se svaka strana posebno sastaje sa onim posrednikom sto ga Obama poslao, a u utorak svi zajedno

Comment

• pocinjite vise sa sezonom mamicu vam hebem!

Comment

• Satro poceo sastanak...
                    sigpic

Comment

• http://espn.go.com/nba/story/_/id/71...yer-rankings-1 Jebo sastanak <3

Comment

• To rangiranje na ESPN-u je dosta nerealno. Ajd prva dva mesta ok, al ja mislim da jos Durant, Nowitzki i Kobe(Rose) treba da budu u prvih 5...Griffin je previsoko, Melo 12-ti wtf?

Btw sastanak traje vec 7 sati, ocekujem da za jedno dva-tri sata izadje Stern i kaze ''no progress was made, we are still very, very far apart''...

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                          Jedan je Kralj, jedan je Monster, jedna je najbolja "trojka" svih vremena, jedan je James!

A sastanak...

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                          sigpic
                          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                          - 4xMVP -

Comment

• Ovaj poredak ESPN-a je nesto najnebuloznije sto sam procitao u skorije vreme. Kobe 7.
                            sigpic

Comment

• Pricaju vec 8 cuka, mora da ce iz svega izaci cancellation of the whole season.
                              sigpic

Comment

• Znam da je sranje ali me boli uvo James je prvi, ostali nek se poredjaju kako im volja
                                Last edited by LBJmvpFORlife; 19-10-11, 00:06.

Comment

Working...
                                X