Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Evroliga nikad nece biti interesantna kao NBA. Sto je najgore, sad ce igraci krenuti da prelaze u evropske klubove, a tamo se nece nikako snaci, jer su i pravila drugacija i igra se potpuno drugacija kosarka, pogledajte samo D-Willa kako se raspada.

Bice odlicno ako sezona krene u januaru, al mislim da ni od toga nema nista i da sezone nece ni biti (na kraju ce jos Barkli biti u pravu ). Pa oni su dva razlicita sveta sto se tice svih bitnih stavki u sistemu i oko raspodele novca.

Vise necu ni da pratim pregovore i samo da se nerviram. Pokusacu da zaboravim na NBA, pa ako se jednog dana dogovore bice lepo, ako ne ko ih j...

Comment

• t-mac el ima nekih naznaka da ce iraci u skorije vreme pristati na 50-50? a i ne znam sta koji djavo ulaze u te sastanke ako vec nisu pristali na 50-50

Comment

• Ma nema buraz nista u skorije vreme...
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nista sad, okrenuti se NCAA-u koji ce biti paklen i Evroligi punoj NBA igraca, bice to solidne zamene... not.

Comment

• Smucila mi se cela NBA liga. Jedina pozitivna stvar u svemu ovome je sto ce Pekmen ostati malo duze u Partizanu. Ne znam sta da gledam do kraja ove godine, verovatno cu morati ABA i Evro ligu..
            sigpic

Comment

• Hunter ce odrzati sastanak sa igracima u petak...cisto da im objasni o cemu se radi.

Ne znam zasto uopste citam vise o ovome

Comment

• Dogovaraju sastanke za pocetak sledece nedelje... Cisto sumnjam da nekoga zanima, al' ono reko' da spomenem.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• a i gle ove licimure od igraca, kao satro hoce da naprave svoju ligu.... pa pristanite na 50-50 i nek se teraju u k.... obe strane, malo im onoliki milioni ne bi popustili ni jedni ni drugi za promil :bljak:

Comment

• Ma,bejzbol plej of je u toku,a NFL se tek zagreva,tako da...uzivancija
                    Taman ce NBA da pocne kada se NFL zavrsi...valjda

Comment

• Kad smo vec kod NFL-a........

http://www.sportal.rs/news.php?id=60457

Normalno ovo je malo verovatno, ali prilika za LeBrona da zaradi koji milion... Kad je Jordan mogao bejzbol da igra pola sezone, moze i ovaj americki fudbal...
                      sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                      -Jürgen Klopp

Comment

• Ma on je univezalac, najbolje gradjeni igrac NBA-a, koji god sport da je izabrao, siguran sam da bi bio uspesan.

Comment

• Stern: If no deal early next week, whole season in jeopardy
                          Taktika ili...?

Comment

• I just don't care anymore...
                            sigpic

Comment

• Znaci prestajes da pratis NBA

Comment

• NBA nikad, ovo mrsomudjenje da.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X