Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Iskreno, mislim da Indiana nocas smanjuje na 2-1... Toliko su naprzeni, pazite kad je Vogel juce zatvorio George-a u jednu sobu na 2 sata i pustao mu Rose-ove snimke...
    Verovatno ce i Thibs napraviti neke korekcije, posebno kad je u pitanju probijanje onih zamki na Derrick-u, ali opet ocekujem pobedu Pacers-a, ove sezone smo ocajni na gostovanjima protiv slabijih ekipa.

P.S. Konacno i ja mogu da uzivam celu noc, ocekujem da bude ludo veceras...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• I ja ocekujem da ce biti sve 3:0, ali ko sto je Mac par puta napisao, mozda i ne bi bilo lose da izgube, jer bi mnogo bolje posle igrali, jer za sad igra Bullsa i nije bas obecavajuca, pogotovo ne protiv ovih naj ekipa, al' videcemo veceras.

Comment

• Amare spreman za utakmicu 3!

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
          Amare spreman za utakmicu 3!
          To je dobro

Očekuje se prva pobeda Knicks-a sutra ;)
          IO NON RUBO IL CAMPIONATO
          ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
          C'E SOLO L'INTER

Comment

• Bice li onog besplatnog nemackog league pass-a? I ja ostajem celu noc

Comment

• Originally posted by dusan1610 View Post
              Bice li onog besplatnog nemackog league pass-a? I ja ostajem celu noc
              Počeo mini raspust

Više od 10 dana bez škole

Za večeras ne znam da'l sam tu za prenose ali sutra da, KNICKS-CELTICS
              IO NON RUBO IL CAMPIONATO
              ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
              C'E SOLO L'INTER

Comment

• Originally posted by Krle View Post
                Počeo mini raspust

Više od 10 dana bez škole

Za večeras ne znam da'l sam tu za prenose ali sutra da, KNICKS-CELTICS
                Tacnije 12 dana bez skole, hvala Bogu.

Sad moze na miru da se gleda

Comment

• Odbrana LA-a u mecu broj 2...

http://www.sportklub.info/forum/show...818#post471818
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Samo previse careless izdanje nekih igraca HON-a razumljivo usled onakve preformanse u game1 gde su imali samo 3 izgubljene lopte. ALi utisak dana Dzeret Dzek koji hoce da prebije Lendrija i Okafora sto se nisu vratili i prepustili mozda kljucne poene posle ofanzivnog skoka Artesta.

Comment

• Ja nocas tipujem na 3 pobede gostiju.. p.s. sinoc sam sve tri pogodio
                      Last edited by Munchh; 21-04-11, 20:44.

Comment

• Kapiten, dobrodosao na forum, uzivaj
                        sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Kapiten, dobrodosao na forum, uzivaj
                          Go Heat ;)

Comment

• Originally posted by Kapiten22 View Post
                            Go Heat ;)

Dobrodosao ;)

Comment

• Kapiten dobrodosao na forum i uzivaj

Comment

• Kapitenu, dobrodosao, uzivaj!