Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pa nešto nije manje istina ako Srđan izjavi Na primer kad bi rekao da bi ti prijalo da izađeš malo napolje i proluftiraš logiku bio bi skroz u pravu.
    I don't know anybody who's ever played tennis like this. Since I know this sport I've never seen somebody playing at this level.

sigpic

Comment

• A ako ti ja kazem jos jedan takav komentar i ides u banovice, bila bi 100% u pravu dok tvoja izjava bas i ne stoji
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Pa niko ti ne brani da prvo podjebavaš, pa pretiš banom, ali to govori samo o tebi
        I don't know anybody who's ever played tennis like this. Since I know this sport I've never seen somebody playing at this level.

sigpic

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
          Pa roditelj je, ne moze biti objektivan nikako. Svakome je svoje dijete najbolje, najljepse, a sta drugo da misli i osjeca kad mu je dijete jos najbolje na svijetu u svom poslu. Mada nije daleko od istine, Novak sad da se kandiduje za predsjdnika Srbije pobijedio bi. Takvu popularnost i vezivanje su mnogi veliki asovi uzivali u svojim zemljama.
          Ja ne znam za puno roditelja koji misle da im je dete bog, a da su oni poslanici boga. To vec se u svetu vodi pod medicinskim nazivom.
          Nema prostora za alibi, toliko je iracionalno i degutantno.
          Jos dajemo znacaj ovome u opste teniske diskusije. Ovo se treba prebaciti u posebnu temu, sa religioznom i natprirodnom tematikom.
          Last edited by Niki; 14-03-16, 12:56.

Comment

• Originally posted by Novak GO! View Post
            Pa niko ti ne brani da prvo podjebavaš, pa pretiš banom, ali to govori samo o tebi
            Cekaj bre, lik kaze da kad njegov sin ode u penziju Srbi vise nece imati razlog da zive i ti napadas mene

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Samo nemoj da podjebavaš druge iz čista mira i niko neće da te napada.

sigpic

Comment

• Ti si rekao da ima istine u njegovoj izjavi, ne ja

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                  Cekaj bre, lik kaze da kad njegov sin ode u penziju Srbi vise nece imati razlog da zive i ti napadas mene
                  Nije to rekao, barem tako ne pise u onome sto si ti postavila kao njegovu izjavu.

Comment

• Rekao i napisao moj utisak zašto mislim da je tako, a onda se ti javila da podjebavaš ad hominemima i pretnjom banom. Nije ti lako.

sigpic

Comment

• Originally posted by Conviction View Post
                      Nije to rekao, barem tako ne pise u onome sto si ti postavila kao njegovu izjavu.
                      Nego sta je rekao?

sigpic

with experience.

Comment

• Ne znam što se ložite, pa Bojana po automatizmu pokušava da degradira sve što ima veze sa Novakom. Toliko puta već viđeno...
                        There's something wrong with me chemically
                        Something wrong with me inherently
                        The wrong mix in the wrong genes
                        I reached the wrong ends by the wrong means
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands
                        With the wrong theory for the wrong man
                        The wrong lies, on the wrong vibes
                        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ovde uvek neka rasprava

Srdjan je obican seljober, sta se primate na njegove izjave
                          Dayman (a-a-ah...)
                          Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                          Champion of the sun (a-a-ah...)
                          You're a master of karate and friendship
                          For everyone

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                            Nego sta je rekao?
                            Pa ovo je rekao odnosno ovo je nesto sto si postavila kao njegovu izjavu u jednom od svojih prethodnih postova.

"On je simbol Srbije i bog nove Srbije, ali ja sam tužan zbog toga. Novak je jedina svetla tačka na kraju tunela Srbije u ovom trenutku. Veoma sam zabrinut zbog zemlje i ljudi. Šta će se dogoditi kada Novak završi karijeru. Ljudi u Srbiji vide Novaka kao njihovog idola. On je živi primer kako ostvariti nemoguće sa podrškom porodice".
                            Ovdje ne pise da nece biti razloga za zivot ili sam ja mozda lud.

Comment

• @Conviction, "veoma sam zabrinut zbog zemlje i ljudi. Sta ce se dogoditi kada Novak zavrsi karijeru....." ispada kao da ce vecina izvrsiti samoubistvo (a Srbija propasti) jer smisao zivota prestaje onog trenutka kada se Novak penzionise
                              Dayman (a-a-ah...)
                              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                              Champion of the sun (a-a-ah...)
                              You're a master of karate and friendship
                              For everyone

Comment

• Originally posted by Mr. Wolf View Post
                                Srdjan je obican seljober
                                I ovo je istina

sigpic

Comment

Working...
                                X