Comment

• I opet nakrko nakih egzibicija ima iduce sezone u kolicima da igra
        sigpic
        "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
        AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
          Federer preuzeo od Davida titulu rudar
          Svi na toj listi rudare sem Novaka, prethodni put 2010 igrao 250.Nije hteo u cak ni u Valenciju prosle godine kada je bila borba oko no1
          Similis simili gaudet

Comment

• Sramotno mali broj turnira Djokovic igra godisnje. No barem ne brine previse oko povreda. Nema bojazni da ce mu igranje skratiti karijeru u svakom slucaju, nece se taj pretrgnuti.
            sigpic

Comment

Federer preuzeo od Davida titulu rudar
              Rudar nema taj nadimak zbog broja meceva, nego sto napravi povrsinski kop oko svake osnovne linije, takav mu je stil igre
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Jok, rudar jer skuplja, kopa bodove. Federer ce mozda biti kao Rios, bice prvi na svijetu, a bez Slema ove sezone.

R U D A R
                sigpic

Comment

• Sa malom razlikom, Role ih ima 17 u karijeri, Rios nijedan

A ako Role bude no.1, onda Djokovic i kompanija treba da se pokriju usima, dozvolili da ih matori terorise

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ali ove sezone nema vala nijedan.

Ne, jednostavno se nisu cimali, pustili starog da igra 20+ turnira i da skuplja bodove, Slemovi su prioritet svima
                    sigpic

Comment

• Koja bi to pobeda bila 33 godine, bez Slema u ovoj godini i na kraju prvi

Ali nema od toga nista.
                      Dayman (a-a-ah...)
                      Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                      Champion of the sun (a-a-ah...)
                      You're a master of karate and friendship
                      For everyone

Comment

• @VLadan
                        Ako ti je tako lakse

sigpic

with experience.

Comment

Sramotno mali broj turnira Djokovic igra godisnje. No barem ne brine previse oko povreda. Nema bojazni da ce mu igranje skratiti karijeru u svakom slucaju, nece se taj pretrgnuti.
                          I to cini se da ima tendenciju daljeg smanjivanja broja turnira , zanima me da li ce igrati 2015 neku pripremu na travi obzirom na promene .
                          Similis simili gaudet

Comment

• Pa i bilo bi lakse, da prvi igrac svijeta 2014. godine dozvoli Vavrinki i Cilicu da se upise, a ispada da su uzeli Slemove preko njega jer je on broj jedan. Manja sramota za Djokovica
                            sigpic

Comment

Pa i bilo bi lakse, da prvi igrac svijeta 2014. godine dozvoli Vavrinki i Cilicu da se upise, a ispada da su uzeli Slemove preko njega jer je on broj jedan. Manja sramota za Djokovica
                              Vavrinka i Cilic su uzeli slem dok su Nadal tj. Djokovic bili no.1

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by Maxx-a View Post
                                I to cini se da ima tendenciju daljeg smanjivanja broja turnira , zanima me da li ce igrati 2015 neku pripremu na travi obzirom na promene .
                                Dok je bio Beograd igrao je to, batalio je davno sa Haleom i Kvinsom, jednostavno covjek ne igra turnire serije 250 i odigra dva turnira serije 500, Bazel je potpuno izbacio iz svih prica cini se, jos i sa DCom smanjio maksimalno, dobro to jeste pametno. U svakom slucaju covjek igra Slemove i Masterse + Dubai i Peking i to mu je sezona. No on je fizicki impresivan i sto se toga tice moze da gura do 33-34. lagano. Problem su druge stvari.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X