X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• http://www.nezavisne.com/sport/tenis...ao-217239.html

Comment

• Ako ne postaviš još jednom ovo, ništa nisi uradio.

http://www.sportklub.info/forum/show...=1#post1125218
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• ups

Comment

• Originally posted by Niki View Post
          Mislim da uvek zeli da ostane neutralan
          Pa Svajcarac
          sigpic

Comment

• Originally posted by misic23 View Post
            ups
            Ma opušteno.
            Postavio si dva puta, a to kada sam ja postovala, već su dan ranije, tačnije juče komentarisali tamo na temi. Pa čisto da znaš zašto niko ne obraća pažnju na "tvog" ljutog Stana.
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• NIko da prenese vest da Hale i Kvins postaju turniri iz serije 500 od 2015. godine, ili mi je promaklo
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Da , znam za ovu vest....samo mi nije jasno da li to znaci da neko gubi 500, mozda Tokio ili Valensija ako mene pitate!!! I bilo bi sjajno da uvedu travnate 1000...
                sigpic 31. 01. 2014. Najbolji ikada je igrao u Spensu, cast je bila gledati ga uzivo!!!! Hvala ROGER!!!!

Comment

• Ne gubi se nista, ATP 500 serija imace 13 turnira kojima ce se svake godine povecavati novcani fond
                  Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Hvala CW, da li se menja nesto u terminu ili odmah posle RG
                    sigpic 31. 01. 2014. Najbolji ikada je igrao u Spensu, cast je bila gledati ga uzivo!!!! Hvala ROGER!!!!

Comment

• Od 2015. se uvodi ona jedna dodatna nedelja izmedju RG i W, zato su valjda i stavili ova 2 turnira da budu serija 500.
                      Tada i Stuttgart postaje turnir na travi i on ce se igrati u onoj nedelji odmah posle RG-a, a u 2. nedelji ce se igrati Hale i Kvins.
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• Trava

Comment

• http://www.b92.net/sport/tenis/vesti...&nav_id=775368
                          * Victory makes you happy, failure makes you stronger!
                          * Smeš da izgubiš, ali ne smeš da se predaš!
                          NOVAK ĐOKOVIĆ #TrueChampion

Comment

• To je pametna izjava, ili ona Federerova, ne kao Djokovic. Imace on problema zbog toga, posebno zbog onog dijela neprofesionalni, neuki i sta je sve rekao.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by MarRF View Post
                              Da , znam za ovu vest....samo mi nije jasno da li to znaci da neko gubi 500, mozda Tokio ili Valensija ako mene pitate!!! I bilo bi sjajno da uvedu travnate 1000...
                              Ovo stvarno treba da se uvede, previse je betona

Comment

• @Vladane,poznajem tvoj sarkazam ali brate,zasto bi imao problema.Zasto ne moze Novak da kaze ono sto misli?
                                Pa jos bi gore bilo da izjavi ono sto ne misli,bar ja to tako vidim.
                                >>> Brojim Izbrojao sam sate, minute, sekunde do pogleda na Mourinja u dresu MANCHESTER UNITED-a ! <<<

Comment

Working...
                                X