Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• 2110 poena razlike između devetoplasiranog Švarcmana i osmoplasiranog Dede koji ne igra više od godinu dana. Daj zatvaraj radnju, ovo više nema smisla.
    “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Mislim da nema poente gledati tenis do druge nedelje RG.

Comment

• Mislim da nema poente gledati tenis do druge nedelje RG.

Comment

• Mislim da nema poente gledati tenis do druge nedelje RG.🙂
          “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Ljudi, ako može jedno pitanje.

Vi iz Beograda, gde nabavljate opremu za tenis? Ne samo rekete, žice, loptice i sl., već i garderobu?

Ja ovde ne znam za više od par radnji, konkretno Beosport, Tref (Asics uvoze), Babolat i Head (radnja u Sava Centru). Ima i neki lik koji nabavlja robu na malo , ima registrovanu firmu tu negde blizu Partizanovog stadiona, zaboravih tačno ulicu... Ovo je postalo nemoguće, nemam skoro nigde da nađem dobar beli šorc, ili majice za tenis. O patikama da ne pričam. Baš slab izbor.

P.S. Ako je iz bilo kog razloga nedozvoljeno spominjati firme (da ih ne bi kao "reklamirali") onda molim da mi pošaljete u privatnoj poruci odgovor.
            Last edited by Kule; 24-05-21, 13:13.

Comment

• Ja znam da je postojala WIlson radnja na samom pocetku Kneginje Zorke, kad se krene iz Bulevara Oslobodjenja, ali ne znam da li to jos postoji.
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                Ja znam da je postojala WIlson radnja na samom pocetku Kneginje Zorke, kad se krene iz Bulevara Oslobodjenja, ali ne znam da li to jos postoji.
                Ima da, to je u okviru Beosporta, kao "Beosport servis". Mene interesuje još šta ima.

Comment

• Jel Nadalov poslednji trofej van zemljanih terena USO2019?

Comment

• Jeste, ako racunas GS, inace osvojio Akapulko prosle godine
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Nadal otkazao učešće na W i OI.
                        sigpic

Comment

• Preći će i on na te pripreme isključivo za Slem.

Comment

• Pitanje za razmisljanje:
                            Kada ce, ako i ikada Zverev Sasa pobediti top 10 igraca na slemu?
                            sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                            Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• I Osaka se povukla, em ocekivano em i nije neki gubitak jer nema pojma da igra na travi

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                              with experience.

Comment

• Kako servira i udara forhend Beretini će biti zajban na travi.

Послато са M2101K6G помоћу Тапатока

Comment

Working...
                                X