X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by bojanaBG View Post
    Federer i Nadal nemaju harizmu?
    ajde Sampras jeste bio introvertan, ali i on ima neku harizmu, definitivno vise u odnosu na Lendla, ali Nadal i Federer
    Najvecu harizmu ikada je imao Borg. Nakon njega Agasi. Pa onda svi ostali. Federer i Nadal je i te kako imaju, po mom skromnom misljenju vise nego Novak.
    Sampras je harizmatican koliko i kamen usred pustinje. Ali je Amer i to uspesan, pa samim tim i podrzavan i te kako.
    sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
    Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Kakvo bedno, iskomleksirano djubre, piiih...
      Natrcace na nekog kad-tad

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Moze ukratko?
        Dayman (a-a-ah...)
        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
        Champion of the sun (a-a-ah...)
        You're a master of karate and friendship
        For everyone

Comment

• Koja si ti lenstina

Lika sa ESPN navodno pogresno cuo kada je pricao o Venus i tzv .gerilskom efekatu, a posto on nije nikad cuo za taj izraz, pa razumeo navodno da je za V rekao da je gorila, napravio laznu pricu i coveka otpustili, pa isao na sud i svasta.

Procitaj -.-
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Kakva debilcina. A dobro, znalo se svakako da jeste.
            Dayman (a-a-ah...)
            Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
            Champion of the sun (a-a-ah...)
            You're a master of karate and friendship
            For everyone

Comment

• jbt,covek imao infarkt posle

jl ima negde makar zvucni zapis?
              Wizard

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• a javio se i Timov menadzer

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    a javio se i Timov menadzer

E danas su ove izjave Timovog menadžera u blago retardiranom fazonu, kao što su juče bile Srdjanove. Upiru prstom jedni u druge kao mala deca. Smešno

Ima jedna stara arapska izreka: Otvori usta samo ako imaš da kažeš nešto lepše od tišine
                    "My body feels great. I mean, it´s only five hours"

Comment

• Cirkus.
                      sigpic

Comment

• nisam čitao šta je menager pisao,al tim je sasma OK,da ne kažem super
                        Wizard

Comment

• Originally posted by cssr View Post
                          Josomor, meni Novak nikad nije vukao na Lendla, kojeg krasio ubojiti servis i najaci forhend tog doba.. jednorucni bekend itd. prakticno sve suprotno od NĐ

ali ja i dalje ne razumem,meni se čini da je sampras car,em što je imao više GS od ostalih,em su bili W,em su ga ljudi voleli,em se oprostio kao niko na vrhuncu,em se ne razvlači ko pita po raznim televizijama ko ovi ostali...

sasvim normalan lik...
                          Wizard

Comment

• Originally posted by Kulambara View Post
                            ali ja i dalje ne razumem,meni se čini da je sampras car,em što je imao više GS od ostalih,em su bili W,em su ga ljudi voleli,em se oprostio kao niko na vrhuncu,em se ne razvlači ko pita po raznim televizijama ko ovi ostali...

sasvim normalan lik...
                            Sampras nije uopste bio na vrhuncu kada se oprostio.
                            Nije cak bio ni u top 10.
                            Medjutim usralo ga da se oprosti slemom. I onda mnogi sticu taj pogresan utisak, da se oprostio na vrhuncu svoje slave-igre.
                            sigpic

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.

Comment

• Sampras pre tog USO, 2 godine nije osvojio turnir, bas je bio daleko od svog vrhunca, ali se oprostio na najbolji moguci nacin.
                              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• Zamisli sada da Novak ili Federer ili Nadal dve godine ne osvoje nista.
                                Sta bi se pricalo o njihovoj igri? Kanalisali bi ih svi totalno.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X