Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kolaps, nema se vise sta narocito komentarisat i filozofirat. Nema potrebe.

Comment

• Znaci da se nece brojati nedelje. Jebiga.
      There's something wrong with me chemically
      Something wrong with me inherently
      The wrong mix in the wrong genes
      I reached the wrong ends by the wrong means
      It was the wrong plan
      In the wrong hands
      With the wrong theory for the wrong man
      The wrong lies, on the wrong vibes
      The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Uvalili su ga RG-u malo sa ovim da je raspored prioritet. Znaci, nisu slemovi i njihovo premjestanje, vec postojeci raspored. Ovo se moze tumaciti kao odgovor na "drskost" FO-a sto je vec odredio novi datum odrzavanja bez ikakvih konsultacija.

Comment

• Al raspleta za Rodju nevjerovatnog. Nece izgubit poena na ATP listi, Djokovicu dramaticno otezano da obori no.1 rekord, Nadalu naopako okrenuta sansa za 20 slem, moguce da je ni nece imati u ovoj godini bar na sljaci. HAHAHAH, preludo

Comment

• I ovo je poslednja recenica, sve sam nalazila nekako iscepkano

'All decisions related to the impact of the coronavirus require appropriate consultation and review with the stakeholders in the game, a view that is shared by ATP, WTA, ITF, AELTC, Tennis Australia, and USTA.'
            Celo obavestenje

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• A poeni sa IW, vraćaju se ili ne?
              Originally posted by Casiraghi
              Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
              Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
              Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Zamislite recimo da se ne igra do Kvinsa ( i Halea) i odira se taj turnir i onda "vrate ATP listu" i krenu opet da racunaju ko je prvi. Ajde vi strucnjaci ( Bojana na celu) mi kazite da li ce ta lista da bude merodavnija nego lista posle Indian Wellsa, kada se samo jedan turnir nije igrao u poslednjih godinu dana? Naravno toj listi posle Halea bi falilo 5 mastersa i jedan slem u zadnjih godinu dana.

Comment

• Ne znam, ovo je saopstenje, sigurno ce to da rese kad bude bilo izvesno da se nastavlja sa tenisom.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    Ne znam, ovo je saopstenje, sigurno ce to da rese kad bude bilo izvesno da se nastavlja sa tenisom.
                    Znaci oni bi u junu ( ili kasnije ) da odluce ko je i da li je neko bio prvi u martu?

Imaju internet, imali su i 2 nedelje od kako je otkazan Indian WElls do prve "problematicne liste" i po meni su do tada morali da imaju saopstenje u vezi liste. Ne moraju uvizo svi da se vide iz ATP, ITF itd. Imaju internet pa su mogli da se dogovore.
                    Last edited by 147; 18-03-20, 18:43.

Comment

• Ne znam sta ce da rade, moguce je da ce sve turnire koji su otkazani da racunaju 2 godine, ove nedelje se nigde nece brojati i onda kad pocne prvi turnir, pocece standardno da se racuna.

sigpic

with experience.

Comment

• Jbg sta se moze, nije Roger namestio Koronu
                        So it goes.
                        There's something wrong with me chemically
                        Something wrong with me inherently
                        The wrong mix in the wrong genes
                        I reached the wrong ends by the wrong means
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands
                        With the wrong theory for the wrong man
                        The wrong lies, on the wrong vibes
                        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Odluka je namjerno nejasna. Sto znaci zamrzavanje? Moramo da nagadjamo.

Ako zamrzavanje znaci - nema skidanja poena dok ne pocene da se igra, onda imamo listu a samim tim imamo i prvog na listi.

Ako zamrzavanje znaci - nema liste dok ne pocne da se igra, onda ostaje pitanje koja lista ce vaziti kad pocne da se igra.

S druge strane, moraju biti nejasni. Najranije sto ce poceti da se igra je Uimbldon (ne racunam male turnire). Medjutim, to moze biti i Uimbldon 2021. (Mali je rizik ali je moguce.) pa cak i kasnije. Dalje, moze se desiti da se igra Uimbldon a da se ne igra USO. Dakle, moraju ostaviti stvari otvorenim.
                          Last edited by NI; 18-03-20, 20:15.

Comment

• Malo me ovo zbunilo, iskreno. ATP has published the latest FedEx ATP Rankings effective 16 March that will remain unchanged for entry purposes through the extended ATP Tour suspension period.

Mozda ja pogresno tumacim ali mozda postoji sansa da mu broje nedjelje hehe. Treba sacekati sljedeci ponedjeljak.
                            https://www.atptour.com/en/news/new-...sed-and-frozen

Comment

• Originally posted by DinoFC View Post
                              Malo me ovo zbunilo, iskreno. ATP has published the latest FedEx ATP Rankings effective 16 March that will remain unchanged for entry purposes through the extended ATP Tour suspension period.

Mozda ja pogresno tumacim ali mozda postoji sansa da mu broje nedjelje hehe. Treba sacekati sljedeci ponedjeljak.
                              https://www.atptour.com/en/news/new-...sed-and-frozen
                              Postoji, odnosno iz ovoga jos uvek nista ne moze da se zakljuci. Ono sto mi deluje da mozemo da zakljucemo je da ce se poeni skidati kada se nastavi sa igrom.

Comment

• To je prva opcija. Zamrzavanje list znaci da nema skidanja poena. Poeni od iz 2019. ostaju u listi. Pocinju da se skudaju iza RG-a i nadomjestaju novima. Poeni iz 2019 ce poceti da se brisu od marata 2021. Djokovic je dodatnih 14 nedjelja na vrhu. Neki ce to da racunaju, drugi ce da osporavaju, treci ce da stavljaju zvjezdicu. Ostaju dva problema:

1. Mali
                                Sto ako se RG igra u septembru? Kada se brisu poeni sa RG 2019?

2. Veliki
                                Sto ako se ne moze igrati iza 7. juna.

Comment

Working...
                                X