Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ako se ne varam Federer je nesto slicno izjavio vec posle Novakovog osvajanja Sinsinatija i Zlatnog Mastersa
    Ispravite me ako gresim...

Ovo sam sinoc htela da postavim... Amerikanac, novinar i Novakov navijac (ceo thread)

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• zakljucak ove pricice biH bio-novak ima 4 slema u nizu,i stoj bi tuta reko-niki drugi gi nema
      Wizard

Comment

• Nije ovo nikakvo iznenadjenje, svi smo znali da ne moze podnijeti uspjeh svojih konkurenata a pogotovo neke uspjehe koje ni on nije mogao ostvariti. Ali ne cudi me sto Federer kuje Lavera i Borga posebno u zadnje vrijeme u zvijezde, poso je poso sto bi rekli, sve su to njegovi poslovni partneri.

Comment

• Sa konterencije za štampu nakon finala Cicncinatia

"It's just something that the previous generation couldn't even aim for, because we had the Super 9s, okay, but it wasn't like a goal of anybody, because you had so many experts on all different surfaces. And then all of a sudden things slow down. Everybody starts to play from the baseline. Only then you could win all four almost or you could only win all the Masters 1000s.

But I think as generations will go by, more and more players will probably get a chance of doing something like this, but he is the very first one to do it.

I think it's extremely difficult to win a Masters 1000. These tournaments don't come easy. You saw my performance today. It's just a long week. It's tough, grueling. The best players are playing. You play against tough guys early on in the draw. So you don't have much time to find your rhythm and actually almost work on your game throughout the week. He's done that maybe better than anybody. So it's a great credit to him. Yeah, I think it's an amazing accomplishment"

http://www.asapsports.com/show_interview.php?id=143043
          Similis simili gaudet

Comment

• Originally posted by Maxx-a View Post
            Sa konterencije za štampu nakon finala Cicncinatia

"It's just something that the previous generation couldn't even aim for, because we had the Super 9s, okay, but it wasn't like a goal of anybody, because you had so many experts on all different surfaces. And then all of a sudden things slow down. Everybody starts to play from the baseline. Only then you could win all four almost or you could only win all the Masters 1000s.

But I think as generations will go by, more and more players will probably get a chance of doing something like this, but he is the very first one to do it.

I think it's extremely difficult to win a Masters 1000. These tournaments don't come easy. You saw my performance today. It's just a long week. It's tough, grueling. The best players are playing. You play against tough guys early on in the draw. So you don't have much time to find your rhythm and actually almost work on your game throughout the week. He's done that maybe better than anybody. So it's a great credit to him. Yeah, I think it's an amazing accomplishment"

http://www.asapsports.com/show_interview.php?id=143043
            Kakav pakaš. Cuj Hes done that MAYBE better than anybody. hahahahahhahh cuj MAYBE. Ako vec to sve napricas, nemoj onda ni hvaliti to dostiguce, vise bi te postovao.
            Ovo MAYBE znaci, mozda je on to uradio bolje od svih ostali ali mozda i nije. Mozda sam ja to ipak najbolje uradio samo na papiru nisam osvojio sve masterse, desava se.
            Last edited by DinoFC; 22-03-19, 10:57.

Comment

• Meni je simpatično što u prvo kaže , nikome nije bio cilj da osvoji sve turnire iz Serije (kako god ih ATP klasifikovao od početka 90) a onda kaže teško je osvojiti Masters.
              Očigledno nije mu drago što je ATP priznao postignuće
              Similis simili gaudet

Comment

• Moze se vidjeti koliko je on brizan za generaciju 90-tih i ranije da ih spominje u svakom interviju sa ovom tematikom. Igrace do 43 necu mu sujeta dati da se penzionise dok Djokovic i Nadal igraju, posebno Djokovic. Svaki rekord više je svijet za njega.
                Last edited by DinoFC; 22-03-19, 11:06.

Comment

• A vi to ponovo pristupate sa predrasudama Federerovim izjavama
                  Ma nije on ništa loše mislio već samo priča o nečemu što nikad nije uspeo a i neće.
                  sigpic

Comment

• Fed kao veliki igrač je i veliki istoričar ,svedok je vremena i u kome je igrao ali i ranijih ). Sve je to iz ljubavi prema igri.. Može li bolje?

Svi veliki šampioni u sportu imaju izražen ego , i dešava se da neki jednostavno ne mogu da prihvate da je neko drugi u odredjenom vremenu , kategoriji prevazišao njihove uspehe. Zato te uspehe pokušavaju prikazati kao manje vredne..
                    Pitanje je metodologije..
                    Similis simili gaudet

Comment

• Jebote, ovaj Rodzer kad krene da place

Idi u penziju vise.
                      Dayman (a-a-ah...)
                      Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                      Champion of the sun (a-a-ah...)
                      You're a master of karate and friendship
                      For everyone

Comment

• Originally posted by DinoFC View Post
                        Moze se vidjeti koliko je on brizan za generaciju 90-tih i ranije da ih spominje u svakom interviju sa ovom tematikom. Igrace do 43 necu mu sujeta dati da se penzionise dok Djokovic i Nadal igraju, posebno Djokovic. Svaki rekord više je svijet za njega.
                        to je tacno ali je to i mac sa 2 ostrice. na neki nacin. jer jedno je kada se povuces kao neprikosnoveni kralj pa te tek poslije neko prestigne a sasvim drugo ako te stigne neko ili cak mozda i 2 dok si jos aktivan igrac. znaci da te prevazidju dok ti to licno mozes da sprijecis.

Comment

• A mozda igra zato sto voli tenis

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                          with experience.

Comment

• njeeee

taj samo sebe voli

Comment

• Ma jok volece Rafu i Novaka.
                              Nepotreban komentar, rekla sam vam da ne dizete na taj nacin tenziju.
                              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by DinoFC View Post
                                Kakav pakaš. Cuj Hes done that MAYBE better than anybody. hahahahahhahh cuj MAYBE. Ako vec to sve napricas, nemoj onda ni hvaliti to dostiguce, vise bi te postovao.
                                Ovo MAYBE znaci, mozda je on to uradio bolje od svih ostali ali mozda i nije. Mozda sam ja to ipak najbolje uradio samo na papiru nisam osvojio sve masterse, desava se.
                                Mislim da ga nisi sada dobro razumeo.
                                Izjavio je da Djokovic MOZDA najbolje od svih dize svoju igru (radi na svojoj igri) tokom turnira, kako isti odmice.
                                sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                                Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

Working...
                                X