Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Apsolutno se slažem sa Mrkelom. Glupo je sadašnje pravilo totalno i nema razloga da ne bude drugačije.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by Mrkela View Post
      Zasto si protiv coachinga? Postoji li sport na svijetu gdje trener ima manju ulogu od tenisa? Apsolutno sramota, ajmo zabranit TO u svim sportovima.. Koja logika, sramota je da me MOJ trener ne može jednom u setu savjetovat. Pa čak i u atletici si između serija u razgovoru sa trenerom. Molim za jedan argument, kvalitetan, zašto je to loše i na koji način može unazaditi tenis? Bilo ko?
      Zato sto je jedna od najlepsih strana tenisa posmtranje kako se igraci prilagodjavaju situaciji na terenu, kako menjaju taktiku tokom meca, kako kad uvide da plan A ne funkcionise, prebacuju se na plan B itd.
      Ne znam da li ti je to kvalitetan argument, ali to je moje misljenje.

I ne mozes da poredis tenis sa drugim sportovima, svaki sport je prica za sebe....npr. koliko ja znam u fudbalu nemamo TO
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• U fudbalu? Pa non stop treneri daju savete (dobro to zavisi od trenera , ali opet ima mnogo više)

Comment

• Ali nema zvanicnog TO ili mozda gresim?

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• A šta se deśava na poluvremenu? Ni to nemaju teniseri... Jel može između setova da u teren uďe trener?

Comment

• Ja sam fudbal navela kao primer, timski je sport, a ne postoji TO, nisam ga uporedjivala sa tenisom.

Dakle imamo, kosarku, rukomet, odbojku, vaterpolo, svi imaju i poluvreme i TO, ali fudbal nema, iako je isto timski sport, sto znaci da svaki sport prica za sebe.

sigpic

with experience.

Comment

• Pa tenis nema ni "poluvreme" tako da to ne stoji. Osim svih tih samo u tenisu nema direktnog saveta od trenera.

Comment

• I ne treba da bude, neka izadju na teren i neka pokazu koliko su jaki i koliko razmisljaju.

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    I ne treba da bude, neka izadju na teren i neka pokazu koliko su jaki i koliko razmisljaju.
                    Pa dobro i ja volim da se teniseri iskažu i podržavam to. Samo sam govorio da ti nije valjalo prethodno upoređivanje ili šta je već to bilo...

Comment

• Ja sam rekla da je svaki sport prica za sebe, pa tako u fudbalu, iako je timski sport, nemamo TO, dok u ostalim timskim sportovima imamo i da ne treba uporedjivati sportove.
                      A sta si ti shvatio, ja ne znam...

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                        Zar neko uopšte misli da treneri i igrači i ovako ne komuniciraju u toku mečeva?

Jedina razlika bi bila ta da i mi čujemo šta imaju da im kažu.

Odserviraj as
                        Uradi nesto, probaj da uradis nesto
                        There's something wrong with me chemically
                        Something wrong with me inherently
                        The wrong mix in the wrong genes
                        I reached the wrong ends by the wrong means
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands
                        With the wrong theory for the wrong man
                        The wrong lies, on the wrong vibes
                        The wrong questions with the wrong replies

Comment

Ja sam rekla da je svaki sport prica za sebe, pa tako u fudbalu, iako je timski sport, nemamo TO, dok u ostalim timskim sportovima imamo i da ne treba uporedjivati sportove.
                          A sta si ti shvatio, ja ne znam...
                          Jasno shvatio. Ako ne treba upoređivati , što si ti počela priču za druge sportove.
                          U ovoj temi je vrlo prosto svugde ima direktnog kontakta sa trenerom na neki način. Nije bitno da li je to zvanično ili nije. Jedino u tenisu nema i to je to. I moram dodati da bi treneri dosta nekih lošijih karakteristika tenisera popravili sa svojim prisustvo. Tako da bi ova odluka generalno slabijim išla na ruku, pogotovo onih slabijih u mentalnom smislu.

Comment

• Originally posted by NEMANJA97 View Post
                            Jasno shvatio. Ako ne treba upoređivati , što si ti počela priču za druge sportove.
                            U ovoj temi je vrlo prosto svugde ima direktnog kontakta sa trenerom na neki način. Nije bitno da li je to zvanično ili nije. Jedino u tenisu nema i to je to. I moram dodati da bi treneri dosta nekih lošijih karakteristika tenisera popravili sa svojim prisustvo. Tako da bi ova odluka generalno slabijim išla na ruku, pogotovo onih slabijih u mentalnom smislu.
                            Meni se to kosi sa osnovama tenisa, samom idejom kako treba da se igra.

sigpic

with experience.

Comment

Meni se to kosi sa osnovama tenisa, samom idejom kako treba da se igra.
                              Da isto mislim da to dosta menja igru.

Comment

• Lep tekst Indigo, upravo ovo je bas dokaz kako je teska transformacija od juniore u seniore. Jer taj neki Quinzi ili Ignatik moze razbijati neke vrsnjake, al kad dodjes recimo Agutu i kad ti lik ne da niti jedan jeftin poen, kad drzi konstantno razmene od 10+ udaraca, e to je drugi svet.
                                Al kolko propalih talenta, bruka...
                                OVAKO

Comment

Working...
                                X