Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Koliko je star tenis toliko su stare rasprave, da li je loptica in ili out. Tehnologija je malo pomogla po tom pitanju mada je i ona podložna greškama. Iskreno, teško mi je zamisliti tenis bez linijskih sudija mada su kružile priče i na tu temu.
    sigpic

Comment

• Celendz definitivno nije 100% tacan, sad ne mogu da se setim kolika mu je margina, u glavi mi je da sam procitala da je 3mm, ali ne mogu da tvrdim da je tacno.
      Po meni, najbolji deo celendza je sto igrac vidi da je bila aut ili da je bila dobra i nastavi dalje, lakse se koncentrise na nastavak meca.

A slazem se, bez linijskih sudija to ne bi bilo to
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Preciznost mašine je do 0,19 inča ili oko 5 mm što nije ni malo. Za toliko neko može ostati bez Slema. Čudi me da nije došlo do unapređenja tog sistema jer zasigurno to može preciznije.
        sigpic

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
          Roger uopste nije toliko los koliko to komentatori zele da predstave

Koji komentatori? U poslednje vreme se baš popravio što se tiče procene.. u početku, nije mogao da ubode, pa da je ne znam šta..mada to sigurno ima i sa onim, ako se dobro sećam, da je bio baš protiv čelendža i valjda ga je to dodatno nerviralo, nije hteo da prihvati inovaciju, pa bzvz zvao provere, sada se već navikao.
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Prvi Visko, a za njim Pralica, svaki put spomenu da Roger ne voli celendz i da je ocajan, samo obrati paznju.

z3 compact using Tapatalk

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• A oni.....ma kad prenose nastavljaju cesto tamo gde su prethodno stali, nema veze koliko je proslo vremema izmedju...znam to i po drugim igracima i parametrima.
              Ali u pocetku jeste stvarno bilo tako.. katastrofalan je bio Rodzer u proceni...sada naravno nema veze sa tim...uostalom dovoljno govori i ovaj procenat.

tt sa A5 u inat Mi6
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Najlegendarniji je ( a verujem da je još aktivan da bi bio najgori) Safin i onaj čuveni čelendž protiv Federera na Vimbldonu...
                Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Izgleda da ce Madrid i Rim od 2019. godine da imaju zreb od 96 i da traju 10 dana, kao IW i Majami

Madrid, Rome Set To Become ‘Mini-Grand Slams’ In New ATP Schedule

sigpic

with experience.

Comment

• Ovo i ne zvuči loše , samo mislim da bi bio i dobar predlog da dobijemo i jedan Masters na travi.

Comment

• Onda mora da se ubaci jos jedan nedelja, a u to bas sumnjam.

Ovde pisu i da hoce da naprave seriju 750, jaci turniri iz trenutne serije 500 bi tamo bili, tipa Roterdam, Dubai, Bazel, Peking.

sigpic

with experience.

Comment

• Kao da vec nema previse tenisa
                        Dayman (a-a-ah...)
                        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                        Champion of the sun (a-a-ah...)
                        You're a master of karate and friendship
                        For everyone

Comment

• Originally posted by Mr. Wolf View Post
                          Kao da vec nema previse tenisa
                          Ti posle USO nemas vise pravo glasa

sigpic

with experience.

Comment

• Bzvz mi je ta serija 750 jer već odavno postoji statistika iz turnira 1000 i 500 serije , a ovako ako to ubace pa se čime će to moći da se poredi?
                            Onda se mora i za rang listu odrediti jer trenutno su obavezni mastersi i 4 iz 500 serije. Sa time bi se sigurno i ovo menjalo.

Comment

• Pa nije bas tako davno uvedena serija 250 i serija 500, maksimalno ima 10 godina, a mozda i manje.

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                                Pa nije bas tako davno uvedena serija 250 i serija 500, maksimalno ima 10 godina, a mozda i manje.
                                ATP 500 je od 2009 , ali traje to još od ranije , ali je imala druge nazive. Opet najbitnije da su bili sve vreme tu dok smo imali Federera, Nadala i Noleta koji su jedni od najboljih. Zato posle kad se odjedanput pojavi ta kategorija tu ne znam kako će je ubaciti. I kako posle porediti sa prethodnim?
                                Last edited by NEMANJA97; 12-09-17, 13:02.

Comment

Working...
                                X