This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by bojanaBG View Post
    Nisam rekla da je nemoguce, totalno si izvrnuo moju recenicu.
    Nisam ja ni kazao da si ti rekla nemoguce, vec sam te pitao jel nemoguce ostale tenisere razumeti kada psuju?
    Nije to nikakav argument Bojana.
    Ali nebitno neka dobije Endi, slazem se sa shminkerom da je totalno zasluzio ovo.
    sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
    Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Originally posted by Sandugp View Post
      Nisam ja ni kazao da si ti rekla nemoguce, vec sam te pitao jel nemoguce ostale tenisere razumeti kada psuju?
      Nije to nikakav argument Bojana.
      Ali nebitno neka dobije Endi, slazem se sa shminkerom da je totalno zasluzio ovo.
      ne, nego mi se smejes u lice i kazes da mi je dobar taj argument...

Role je koliko ja znam nominovan, zasto mislite da ce Andy uzeti? A tu su jos i Nadal i Stan
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Ne smejem ti se u lice, nego se valjam po podu od smeha.

I to sto kazes, jedino ako odluce da se za ovih dvadeset i kusur meceva sto je odigrao ove sezone Federer odlicno vladao i ponasao. Onda cak ni Endi sanse nema.
        sigpic

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
          Andy ima nesrecu da je Britanac, pa ga ceo svet razume kad psuje.
          Ne znam, psovanje kao kontra argument za nominaciju za ovu nagradu mi je bas glupo
          Djavola ima nesrecu sto je Britanac jer bi tesko naucio neki jezik sem maternjeg jezika. Za Nadala se vidi koliko je netalentovan za jezike, a Endi verujem da je jos gori po tom pitanju...
          A na psovanje ionako retko ko obrati paznju...

Generalno ima mnogo vise pozitivnih stvari sto je Britanac.
          Last edited by 147; 26-10-16, 21:27.

Comment

• @Sandu
            Znaci, tebi je svejedno kad Marej psuje ili kad recimo Kei psuje na svom maternjem jeziku

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Mislim da je velika razlika kada igrač ovoliko drami, galami, gestikulira, vuče se, glumata neke povredice i glasno psuje iz meča u meč...od onih koji mrmljaju nešto u bradu ili se sa manje žara unose.. to ne znači da je ovaj bolji od onog prvog, samo zar nije taj vizuelni utisak na terenu ključni, jer se pitam šta je parametar.. dobar čovek, humanista, šta tačno...?
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Olja, parametar je da u koliko nisi Rodzer Federer, budes barem Endi Marej.
                sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                  Mislim da je velika razlika kada igrač ovoliko drami, galami, gestikulira, vuče se, glumata neke povredice i glasno psuje iz meča u meč...od onih koji mrmljaju nešto u bradu ili se sa manje žara unose.. to ne znači da je ovaj bolji od onog prvog, samo zar nije taj vizuelni utisak na terenu ključni, jer se pitam šta je parametar.. dobar čovek, humanista, šta tačno...?
                  To moras da pitas igrace, jer ih oni nominuju, a evo ti definicija

Stefan Edberg Sportsmanship Award: The player who, throughout the year, conducted himself at the highest level of professionalism and integrity, who competed with his fellow players with the utmost spirit of fairness and who promoted the game through his off-court activities.

sigpic

with experience.

Comment

• Šta vam je čudno ovdje, pa ovako se uvijek ponaša. Čak u kući ovako sa ženom i mamom priča.

Pravda za Andya! Samo tako majstore

Comment

• Ma ne pitam igrače, već tebe koja tvrdiš da je ovo što Marej radi sasvim prihvatljivo, jer to rade i drugi.. sa čim se ja ne slažem.

I pretpostavljala sam da je neka glupost od definicije.
                      Last edited by miloolja; 26-10-16, 21:40.
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                        Ma ne pitam igrače, već tebe koja tvrdiš da je ovo što Marej radi sasvim prihvatljivo, jer to rade i drugi.. sa čim se ja ne slažem.

I pretpostavljala sam da je neka glupost od definicije.
                        Ja sam rekla da je psovanje kao kontraargument totalno tupav, jer onda ne bi ni imali tu nagradu posto svi igraci psuju.

sigpic

with experience.

Comment

• Najgluplja nagrada ikada, ne vidim svrhu uopste.
                          There's something wrong with me chemically
                          Something wrong with me inherently
                          The wrong mix in the wrong genes
                          I reached the wrong ends by the wrong means
                          It was the wrong plan
                          In the wrong hands
                          With the wrong theory for the wrong man
                          The wrong lies, on the wrong vibes
                          The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Neki vise, neki manje. Sve treba da se gleda i da se vrednuje.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                              Najgluplja nagrada ikada, ne vidim svrhu uopste.
                              Al još je nevjerovatnije da svake godine budu iste rasprave oko najgluplje nagrade ikad

Comment

• Zato sto Boksi brani neke vrlo glupe nominacije. Tipa Endi Marej.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X