This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 19 (28. February - 6. March)

[quote author=LBJmvpFORlife link=topic=3323.msg259553#msg259553 date=1299111248]
    Opet kazem da postavis balvan na pika sa Nashom on ce naterati taj balvan da da kos &+I}\ zato ne mozemo suditi o tim igracima dok ne odu negde pa da ih vidimo bez Stiva.
    [/quote]
    Ne mislim zbog pika,vec zato sto igra dobru odbranu 1 na 1 a fino pomaze saigracima kad ih igrac probije,pristojno sutira sa poludistance i distance kad je sam,pokupi skokove u napadu,bude dosta koristan,a taj pik sa Nashom moze ko hoce da igra kad je covek doktorirao PnR.

Roseeeeeeeeeeee kucaaaaaaaa. +*@WT*48* +*@WT*48* +*@WT*48*

Kakva odbrana jbt &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J
    sigpic

Comment

Jesi vidio sto Rose ne dade sad nikome loptu,kako bi Rondo sad uposlio $#^%RT

Evo i ovaj vam je dobar

http://veetlesports.blogspot.com/201...nnel-3_16.html
      TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Meni nece da radi dobro ni jedan stream za wizardse &*(@W6 gledam bullse +*@WT*48*

Comment

Derrick Rose postaje zver!!!
          Josa samo da vrati trojku sa pocetka sezone. 7&@%q
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Kakvu su lepu kontru napravili Rose i Bogi. @R&}*
            sigpic

Comment

Zasto su se hawksi tolko nalozili da dovedu Hinricha?
              http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

[quote author=S-Nash link=topic=3323.msg259564#msg259564 date=1299111746]
                Kakvu su lepu kontru napravili Rose i Bogi. @R&}*
                [/quote]
                Ako se ono zove lepa kontra, ja dam glavu. h5g6k8
                Rose je zeleo lob, al' sta kad ovaj ne zna da baci. 7&@%q
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3323.msg259566#msg259566 date=1299111804]
                  Ako se ono zove lepa kontra, ja dam glavu. h5g6k8
                  Rose je zeleo lob, al' sta kad ovaj ne zna da baci. 7&@%q
                  [/quote]
                  Ma znam al lepo je ispalo. h5g6k8

Bogi samo sipa veceras :fc-[
                  sigpic

Comment

Zona 7&@%q
                    Valjda ce Bogey i Deng nastaviti da sipaju, pa da izadju iz nje, ovo smara. 7&@%q

EDIT: Kako Jamal ima lep crossover, samo se cesto previse igra. $#^%RT
                    sigpic

Comment

Da,da mnogo lep,al pretera ga

Gibson odlican sa klupe,sve u svemu-odlicna igra Bullsa...Bogans 8 poena,da li je ovo 20+ tekma? $#^%RT $#^%RT $#^%RT

Comment

Gledao sam zaista sjajnu odbranu ali sad se prebacujem na Sunse da gledam jos bolju. $#^%RT

Prosto ne mogu da zamislim Bogija sa 20+ &*#GI(]
                        sigpic

Comment

Omere, sta je sa rukama sunce mu jebem... #%d* #%d* #%d*
                          sigpic

Comment

Prvi napad i Lopez odma masi zicer. 7&@%q
                            sigpic

Comment

Jamal se definitivno previse igra. h5g6k8
                              Kako ruzna utakmica u drugoj, niko ne moze da kupi kos. 7&@%q
                              sigpic

Comment

Cavsi vode protiv SA $#^%RT
                                http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

Working...
                                X