This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 19 (28. February - 6. March)

Ma pustite Chicago, 12 godina nista nismo uradili, da nije bilo MJ-a ko zna gde bi se sad nalazili. @(*6sd$%
    Sad je dobio naslednika, pa ce i posle njega opet biti 15 susnih godina dok ne naidju novi Michael i Derrick...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

A po cemu ce to Chicago imati skor 0-3? (%fsd%&j Pa duplo su vece sanse za 3-0 kako igraju a sad su i kompletni.Naravno to nece biti lako ali ne vidim sto ne bi mogli opet da pobede Miami.

Jel gleda neko veceras duel 2 najbolja asistenta lige,naravno zna se kako asistira onaj sto je 2. u ligi +*@WT*48* a kako onaj sto je 1. #%d*
      sigpic

Comment

• Comment

• [/quote]
          *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR au pa ja nisam nikad bio druze neznam mozda nemam para za to , a o NBA (%fsd%&j neznam nista onda bez obzira sto pratim 15-17 godina .
          GIFSoup

Comment

[quote author=Bokirivaldo link=topic=3323.msg259169#msg259169 date=1299090751]
            *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR au pa ja nisam nikad bio druze neznam mozda nemam para za to , a o NBA (%fsd%&j neznam nista onda bez obzira sto pratim 15-17 godina .
            [/quote]

Comment

Vecerasnja utakmica je postala malo laksa za pobedu, bar na papiru...
              Josh Smith nece igrati zbog povrede, a u prvoj petorci ce ga zameniti Jason Collins.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Bojane imenjace izvini nisam ni ja mislio da ti neznas ,za heat sam rekao onako uopsteno u smislu napravi se neka jaka ekipa
                pa onda se navija za nju, a ovo respect kad neko navija tako dugo ja sam bio za philu dok je bio Ajverson sad nemogu
                da nadem tim vise onako simpatisem vise ekipa ili zbog nekog igraca npr. S.Cury GSW &8@^J
                GIFSoup

Comment

Bojane onda ti svima nama daj neke pare da i mi odemo u Ameriku da gledamo neku NBA tekmu pa da postanemo veliki poznavaoci @(*6sd$%

Comment

[quote author=Bokirivaldo link=topic=3323.msg259155#msg259155 date=1299089432]

nemoj se uzbudivati sad svi kao navijaju za heat , u istoriji NBA nikad nije niti ce heat imati uspeh kao chicago $#^%RT
                    [/quote]

Imamo i Nostradamuse ovde $#^%RT

Comment

• [/quote]

E Chuck Norris, izvini care nismo te prepoznali. &8@^J &8@^J &8@^J

A za utakmicu, sad cu da sidjem ispred zgrade da uberem pare sa drveta i put pod noge.

Comment

[quote author=LBJmvpFORlife link=topic=3323.msg259194#msg259194 date=1299093092]
                        [/quote]

Koliko god pozelis $#^%RT

Comment

[quote author=LBJmvpFORlife link=topic=3323.msg259194#msg259194 date=1299093092]
                          [/quote]

*T_*@SR *T_*@SR dobar si , dobro malo sam branio chicago sa ovim niti ce (*#^R^
                          GIFSoup

Comment

• [/quote]
                            Cekaj sad ovde niko nista ne zna o kosarci jer nismo bili u Americi. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] [quote author=T-Mac link=topic=3323.msg259174#msg259174 date=1299091091]
                            Vecerasnja utakmica je postala malo laksa za pobedu, bar na papiru...
                            Josh Smith nece igrati zbog povrede, a u prvoj petorci ce ga zameniti Jason Collins.
                            [/quote]
                            Opa,jedna olaksavajuca okolnost za moj tiket.Cepio sam dvojcicu na Bullse i Sunse navijacki. +*@WT*48*
                            sigpic

Comment

• Comment

Dal' ce nas biti vise od trojice veceras? $#^%RT

Comment

Working...
                                X