• Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 19 (28. February - 6. March)

I ja vise volim NY. %QWT&W

Bane, extra ti je potpis! &8@^J

Comment

bice to dobar mec ja cu da navijam za ^%@7f da (%fsd%&j volim jednu i drugu ekipu
      GIFSoup

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=3323.msg258329#msg258329 date=1298987267]
        I ja vise volim NY. %QWT&W

Bane, extra ti je potpis! &8@^J
        [/quote]
        Hvala Dusane! +*@WT*48*

Postavio sam da bi se ljudi podsetili, kada god napisem nesto, ko su 2 od 3 Superstara lige i u kom timu igraju! h5g6k8

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
        sigpic
        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
        - 4xMVP -

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=3323.msg258321#msg258321 date=1298984275]
          Vise volim NY h5g6k8
          [/quote]

[quote author=Popaj77 link=topic=3323.msg258470#msg258470 date=1299002932]
          more cut tu kakav crni Magic $#^%RT

[/quote]
          Rekao sam da navijamo za Magic! $#^%RT

Magic i Atlanta moraju da ostanu na 4. ili 5. poziciji kako bi NYK-i pripali Chicagu u PO ako raspored ostane ovakav kakav je sada!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
          sigpic
          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
          - 4xMVP -

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3323.msg258677#msg258677 date=1299016476]
            Napravili smo od foruma nesto lepo, greota bi bilo da se to sad upropasti.
            Stvarno bih vas molio da smanjite upotrebu tih smajlija i zajebanciju u ozbiljnim temama, jbg ovde smo i da se druzimo, ali i valjda prevashodno da pricamo o kosarci. @(*6sd$%
            Ako cete da se zezate ja nemam nikakav problem s tim, samo se prebacite u off topic temu.

EDIT: I ako mogu da se skinu gifovi iz potpisa jer se mnogi zale da im zbog toga koci forum. @(*6sd$%
            Nadam se da nema ljutnje, mislim da nam je ovo svima u interesu. @(*6sd$%

Javite samo kad procitate post da mogu da izbrisem ovo i spam pre njega.

Hvala %QWT&W
            [/quote]

Procitao jel gleda neko nesto veceras? $#^%RT

Comment

Na mene ne racunajte veceras...
              Zato sutra konacno prvi mec protiv Hawks-a i pocetak bolesnog dela rasporeda, at Hawks, at Magic, at Heat. #&^Dk*
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Zdravo svima,bice strasna utakmica u Phili,dali ce mlada i perspektivna ekipa 76ERS uspeti da parira,jakom Dallasu ,ostaje da se vidi!

Comment

Dwight Howard &8@^J

14 koseva jos se igra 1/4

Comment

Bravo za New Jork,odlicna druga cetvrtina...

Comment

Dobili ovi Popajevi Dalas takodje,odlican Terry,evo sad bi i Indy trebalo da dobije...Orlando preokrenuo protiv NY...sve u svemu prosecno NBA vece,vi sto spavate niste nista propustili,za sad $#^%RT

Triple-Double Kida &8@^J

Comment

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

sigpic

Comment

sigpic

Comment

sigpic

Comment

Koliko vidim tezak mec NY-a i Magic-a sinoc gde je Orlando utakmicu resio tek u zadnjoj cetvrtini...
                                Izgleda da se Billups sasvim dobro snalazi u novoj sredini i da ce ako on nastavi da igra u ovakvoj formi Knicks-i biti zajeban protivnik za svakoga u PO-u...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X