Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: Week 17 (14. February - 20. February)

Mislim da se Charlotte i Philly moraju naci u doigravanju... Jednostavno isuvise dobro igraju protiv jakih ekipa i kvalitet ce presuditi pred kraj regularne sezone.
    Milwaukee je pred pocetak sezone cak bio stavljan i ispred nas *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR (Jennings po mnogima bio na nivou Rose-a #%d* ), ali su ih malo povrede, malo lose odluke uprave u offseason-u potpuno izbacile iz ritma, jos uvek ne mogu da se sastave.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Serija Denvera 7-0

Comment

Jebeni KWAME BROWN pisa po Gasol-u!!! &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
        Jeste da padam na tiketu, ali ovo je smehotresna olimpijada. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Afflalo vec 7 poena. &8@^J

Comment

Kao sto vec rekoh, ovo je under lagano, ali sam ja odigrao na sigurno i stavio dvojku. &*#GI(] #%d* #%d* #%d*
            sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3278.msg249029#msg249029 date=1297734690]
              Kao sto vec rekoh, ovo je under lagano, ali sam ja odigrao na sigurno i stavio dvojku. &*#GI(] #%d* #%d* #%d*
              [/quote]

mrcine jedne, eno ih na -18 $%&RQa $%&RQa
              http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

Majko moja mila, koliko vidim Lejkersi ce izgubiti sa preko +20 fghj48d

Comment

Do jaja, San Antonio zakljucao kos u trecoj kao sto sam i ocekivao, Atlanta ide over, Portland i Minny solidno pice sa poenima, ali dodje LA i isece sve. 7&@%q
                  Nista, idem ja u Minnesota-u, ono je gotovo.
                  sigpic

Comment

Dzaba idu Sparsi under, kad je LAL zajebao stvari. &*(@W6

Ali dobro, dao sam samo 150 dinara na tiketu, a proso sam dao sam 1000 dinara na Novaru, a ovaj vikend sam bas bio u dobitku.

Comment

Ljudi, pozdravljam vas na neko vreme, mozda pustim kasnije Houston - Denver ako bude cupavo.
                      Steta je sto mnogi gledaju samo Miami, ima mnogo dobrih meceva svake veceri.

Pocinje Kansas State - Kansas na ESPN-u, a pozeleo sam se gledanja kosarke iz kreveta na miru i bez kvarenja vida. $#^%RT
                      sigpic

Comment

Jao kad se Mamba probudi pa kad vidi sta je snaslo njegove Lakerse. +23 za CHA $%&RQa

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3278.msg249034#msg249034 date=1297735359]
                          Ljudi, pozdravljam vas na neko vreme, mozda pustim kasnije Houston - Denver ako bude cupavo.
                          Steta je sto mnogi gledaju samo Miami, ima mnogo dobrih meceva svake veceri.

[/quote]

Itekako dobrih #$&+|r
                          sutra gledanje opet, gomila mecheva ^%@7f
                          http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

Sparsi dobili 102-85. Bio under.

Odoh da spavam, laku noc (*#^R^

Comment

sigpic

Comment

sigpic

Comment

Working...
                                X