Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 17 (14. February - 20. February)

Oci mi se sklapaju ali mora Bullse da odgledam! h5g6k8

Comment

Gledam ja tekmu +*@WT*48*

Comment

mucenici igraju tek u pola pet $*(5f $*(5f $*(5f
        ocemo bacimo neku diskusiju ako ima ikoga??? %&ES7

Comment

Bas sam ja nasao jednu lepu temu, ali bolje da ostavimo za sutra kad nas bude vise, vec je kasno, a radni je dan...
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ako nema Veetle stream-a necu ni da gledam tekmu. 7&@%q
            Jbt, smoricu se celu noc na TNT-u i to treba da gledam na nekoj budjavoj slici. 7&@%q

EDIT: Nije Veetle, ali je extra stream! &8@^J &8@^J &8@^J

http://sportsstop.tv/1976/indexzone.html

EDIT 2: Ako Bogy bude opet imao 2 ili vise trojki ide njegova slika na avatar momentalno! h5g6k8
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Kako igraju Bullsi? Malo kasnim,gledao sam neku seriju p%8@

Comment

Ocajno, vodimo 6 razlike, Rose ima 9 poena i 3 asistencije, Bogy dao trojku preko ruke. $#^%RT
                sigpic

Comment

Bogans sabija $#^%RT Stream nikad bolji,fala &8@^J

Comment

Evo ove trojice, vec su poceli... #%d* #%d* #%d*

EDIT: I nastavljaju... #%d* #%d* #%d*
                    sigpic

Comment

Ja sam mislio da ovakvi potezi koje Rose radi imaju samo u igricama i filmovima h5g6k8

Comment

Keve mi, ovo je stvarno bolesno. h5g6k8
                        Prvo je telom otresao Parker-a, naskok u srce reketa i onda polaganje blizom rukom na drugi obruc pored 3 igraca. Pa ko nije video neka zamisli kako je to izgledalo. h5g6k8
                        Nisi video and1 u prvoj cetvrtini kako je crossover-om zaledio Blair-a, bukvalno nije mogao da se pomeri. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                        sigpic

Comment

Nema sta,covek ce biti najbolji plejmejker u istoriji kosarke h5g6k8

Comment

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, sta je ovo bilo!? &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J

EDIT: Znam da je u modernoj kosarci sve u statistici i efikasnosti i tim glupostima, ali recite mi da li vise volite da gledate ovo ili ljude koji se zabijaju u protivnickog igraca kako bi iznudili bacanja?
                            Ja cu uvek izabrati ovo prvo bez razmisljanja...
                            sigpic

Comment

Rose > Westbrook-to ti je odgovor na pitanje $#^%RT

Comment

Ne, nisam mislio konkretno na Russell-a, mada je on jedan od tih igraca. @(*6sd$%
                                Wade je vec nesto drugo, on i da trazi i da ne trazi kontakt dobice faul. $#^%RT

EDIT: Slikao sam kako brane Rose-a, moram kasnije postaviti sliku.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X