SK PokerStars Club

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: SK PokerStars Club

Poz svima, nije me bilo odavno na forumu, ali vidim da je konacno zazivela tema.....

Dva pitanja: Jel igrate u prave pare na Starsu ili funny money? I jel ima mesta za jos jednog?

Comment

Ma kakve prave pare,igramo te smijesne pare. h5g6k8 Ima mjesta da nas je dvjesta,upadaj. $#^%RT

Comment

OK, evo cekam da me prihvati admin, moglo bi malo da se ubrza..................

Comment

Sta se desava sa ovim klubom, cekam vec tri dana da me prihvati za clana? A mogla bi i neka partija da se organizuje

Comment

Kada ti ne odgovaraju organizatori ovog kluba,ja cu. $#^%RT
            Igramo uglavnom petkom i subotom...tada ces biti prihvacen i odmah na turnir. %QWT&W
            sigpic

Comment

OK, hvala na odgovoru...

Comment

Da odmah pocnemo dogovaranje za vecerasnji turnir (turnire $#^%RT )...nesto sam raspolozen,u skoli sam poslednja tri dana kidao u sedmici. &*#GI(]
                sigpic

Comment

Treba poceti oko pola 11 ili jedanest,da mozemo da odigrao 2-3partije kao ljudi,neka se prikljucju ovi kada dodju.
                  sigpic
                  Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Moze,moze. %QWT&W

Comment

Ma kakve crne 2-3 partije, mene posle prve smori...
                      Dosta je jedan rebuy turnir, eventualno 2, sta kad mozes da se dokupis ko covek kad god hoces do pauze.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Mozes li da dodjelis jos nekom admina u toj ligi,da mozemo kada te nema da organizujemo turnir. ;)
                        sigpic
                        Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Videcu posle...
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=manda link=topic=3228.msg265461#msg265461 date=1299852033]
                            Mozes li da dodjelis jos nekom admina u toj ligi,da mozemo kada te nema da organizujemo turnir. ;)
                            [/quote]Ne moze. $#^%RT Covek je apsolutista! $#^%RT
                            Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

11 - pola 12 veceras, racunajte da ce otprilike biti u to vreme. @(*6sd$%
                              sigpic

Comment

Znaci prva je u 11 (%fsd%&j
                                sigpic

Comment

Working...
                                X