This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: Week 13 (17. January - 23. January)

Ajmo bre Phoenix i NY, sta je to samo 121 poen!?
    Igrao sam over, ajde pojacajte malo taj napad!

&*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ajde Nash uzmi koji sut,vidis da ne mogu nista u napadu. #%d*
      sigpic

Comment

Washington - Utah 42-39 poluvreme,mora ovo Utah dobiti.
        Z-Bo zaigrao,tako je majstore.
        sigpic

Comment

Korveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeer!!!
          Ohohohohohohohohohohooho &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Kako ocajan zadnji napad. #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* #%d* $JS}| $JS}| $JS}| $JS}| &*(@W6
            sigpic

Comment

Bogami dobro Chicago cuva Z-Boa, barem je tako bilo u prvoj cetvrtini $#^%RT

Ajmo Bulls-i, morate ovo da dobijete, idemo Rose +*@WT*48*

Kako sada Chandler igra, a prosle sedmice nista, ali ajde bolje je sto se razigrao, odlicna tekma Phoenix-NY +*@WT*48* +*@WT*48* +*@WT*48*
              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Phoenix-New York jeste odlicno za oko i brzo se igra,mada ja iskreno vise volim kad ima i odbrane.Chicago-Miami objasnili. &8@^J &8@^J &8@^J
                sigpic

Comment

Mislim da smo otprilike svi igrali na Jazz, valjda ce odmah zapeti u drugom poluvremenu.

OT: Evo pocinje i rukomet, sad ce biti trip kako gledati i jedno i drugo. h5g6k8
                  sigpic

Comment

Utah Jazz vodi "krvav boj" sa Wizards-ima! Ljuta se bitka tamo bije! &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                    Wall igra kao zver! #$&+|r #$&+|r #$&+|r

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                    sigpic
                    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                    - 4xMVP -

Comment

Ajde bre Utah, sta se raspadate... &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                      sigpic

Comment

Hahah ladno ja odigrao jedini 1 na Wizardse u NBA ligi SK &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                        Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Zamislite da Ilija prenosi Sunse i Knickse.Bilo bi samo bombaaaaa,bombaaaaaaaaaa... h5g6k8
                          sigpic

Comment

Poludeo sam...ovako dobar Nba dan cu da propustim,sad sam dosao iz grada,a oko pola 11 idem kod ortaka na pijanku &*(@W6

koje sam ja kurate srece al gledacu do tad,bar da znam sta se desava...Vidim Cikago poliva,a i Wall nabija +*@WT*48*

Comment

I u MSG-u se "lepo" igra! Napadi traju 5-10 sec., a igra se taktika "hitni lopticu u sumicu pa gde padne"! *#AI&D

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                              sigpic
                              RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                              - 4xMVP -

Comment

Gotovo, isece nas Utah, iz ovoga nema povratka... #%d* #%d* #%d*
                                sigpic

Comment

Working...
                                X