• Time
  • Show
Clear All

IO NON RUBO IL CAMPIONATO
    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
    C'E SOLO L'INTER

Comment

Re: Week 13 (17. January - 23. January)

Izgleda da je Rose sjeb'o Conley-u zglob. *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR
      E, ovo se stvarno retko vidja. *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR

Lu jebe kevu od pocetka, samo da tako nastavi!
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[/quote]
        Moze,mada cini mi se da sa ovim novim igracima igramo konacno malo bolje u odbrani u zadnjih par utakmica kad su konacno krenuli da igraju kako znaju.
        sigpic

Comment

[quote author=caniggia7 link=topic=3192.msg231075#msg231075 date=1295289533]
          Koliko nam je Gortat korisniji od Lopeza i u napadu i u odbrani.

39:30 na kraju 1.cetvrtine. $#^%RT
          [/quote]

Taj Lopez je odigrao samo dobro PO seriju protiv Lakersa prosle sezone. 7&@%q
          sigpic

Comment

IO NON RUBO IL CAMPIONATO
            ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
            C'E SOLO L'INTER

Comment

[quote author=Black Mamba 24 link=topic=3192.msg231080#msg231080 date=1295289770]
              Taj Lopez je odigrao samo dobro PO seriju protiv Lakersa prosle sezone. 7&@%q
              [/quote]
              I corava koka ubode zrno.

Pa sta je ovo,opet rasulo. $JS}| $JS}| $JS}|

Nema Nasha u igri i oni imaju problema sa prevodom lopte odma. #%d* #%d* #%d*

EDIT:Carter dosao do cifre od 20000 poena. #$&+|r
              sigpic

Comment

Ohohohoho, Kyle od one trojke protiv Heat-a nastavlja da sipa, kakva fadeaway bombaaaaaaaaaaaaa! &8@^J &8@^J &8@^J
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Wall ako ovako nastavi do poluvremena ce imati od 13 do 15 asistencija.
                  sigpic

Comment

kako lep mech PHX-NY, gomila poena i malo odbrane $#^%RT
                    http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

John Wall 10 asistencija,Wiliams 1 $#^%RT $#^%RT

Comment

Warrick 2 puta za redom promasio ceo kos. #%d*

Ovde pobedjuje onaj ko ima bolji suterski dan.Prosli put je Knickse sve islo,nas nista,sad ce valjda biti malo drugacije.
                        sigpic

Comment

[quote author=Drazen 3 link=topic=3192.msg231090#msg231090 date=1295290436]
                          John Wall 10 asistencija,Wiliams 1 $#^%RT $#^%RT
                          [/quote]
                          Wall je bolji plejmejker defitivno &+I}\

&*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                          sigpic

Comment

T-Mac jel igra sta Bogus? $#^%RT
                            sigpic

Comment

[quote author=caniggia7 link=topic=3192.msg231097#msg231097 date=1295290625]
                              T-Mac jel igra sta Bogus? $#^%RT
                              [/quote]
                              Matori dao trojku u drugom napadu! +*@WT*48*
                              A, onda dobio samopouzdanje i bacio 2 airball-a... #%d* #%d* #%d*
                              sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3192.msg231099#msg231099 date=1295290697]
                                Matori dao trojku u drugom napadu! +*@WT*48*
                                A, onda dobio samopouzdanje i bacio 2 airball-a... #%d* #%d* #%d*
                                [/quote]
                                &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]

Kako bi njemu ovaj Warrick legao za PnR.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X