This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Comment

• Re: Week 9 (20. December - 26. December)

[quote author=Drazen 3 link=topic=3109.msg217175#msg217175 date=1293048525]
      ovo se svira i u srpskoj ligi
      [/quote]
      pa zavisi ko igra, ako igra partizan onda se sviraju i nepostojeci faulovi I#^@8
      Marko Keselj lepi Veselog i Mitrovica.mkv
      #%d*

Comment

• http://espn.go.com/nba/hollinger/tea...effectiveFGPct

Comment

[/quote]

Opet neko prozivanje. $8#a

To sam i ocekivao,tako los sut iz igre.Ipak su tu Kobe,Artest i Fischer...i ono magare Barnes.
          sigpic

Comment

Jaoj carteru,lebac ti ........ ne mesaj partizan i zvezdu na ovaj forum,necu da me ljudi zamrze a tek sam dosao p.s. navijam za partizan :P

Comment

[/quote]

San Antonio 24-3
              Svi ostali iza.
              Eto surove statistike $%&5@$A $%&5@$A $%&5@$A $%&5@$A $%&5@$A $%&5@$A $%&5@$A

Comment

Gde je bre odbrana mamu vam... &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

nisam nista gledao, t-mac ocel dobiti bullsi?

@popaj
                  jel vidis kakvo je govno onaj detroit, kad treba nece a kad ne trebaju onda hoce #%d* srecom pa ih vise ne stavljam niti cu ih stavljati na tiket i puskom da me teraju @(*6sd$%

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3109.msg217337#msg217337 date=1293064557]
                    Gde je bre odbrana mamu vam... &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                    [/quote]
                    cija odbrana?? #^GH*#

Comment

Ako ostane egal do kraja to ce Derrick preuzeti, mada morali bi ovo odmah da saseku na pocetku drugog odbranom i posle lagano privesti kraju.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=3109.msg217326#msg217326 date=1293064272]
                        Jaoj carteru,lebac ti ........ ne mesaj partizan i zvezdu na ovaj forum,necu da me ljudi zamrze a tek sam dosao p.s. navijam za partizan :P
                        [/quote]
                        bas tako nemoj te mesati.......please

Comment

[quote author=Flash link=topic=3109.msg217156#msg217156 date=1293045936]
                          Haha zamalo &*#GI(] Hedo, moras malo da poradis na odrazu *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR
                          [/quote]
                          ne malo malo vise, covek je toliko trom da je to neverovatno

Comment

[quote author=carter985 link=topic=3109.msg217378#msg217378 date=1293067540]

@popaj
                            jel vidis kakvo je govno onaj detroit, kad treba nece a kad ne trebaju onda hoce #%d* srecom pa ih vise ne stavljam niti cu ih stavljati na tiket i puskom da me teraju @(*6sd$%
                            [/quote]
                            Carteru da te pitam jel diskutujete stalno ovako dok traju utakmice..?????

Comment

Ajde bre Utah, ajde jebem mu mater, nemoj da padnem na najmanjoj kvoti u pm.
                              sigpic

Comment

[quote author=TracyMcGrady link=topic=3109.msg217384#msg217384 date=1293067924]
                                [quote author=carter985 link=topic=3109.msg217378#msg217378 date=1293067540]

@popaj
                                [/quote]
                                Carteru da te pitam jel diskutujete stalno ovako dok traju utakmice.. ??? ??
                                [/quote]ma jok, to nesto izmedju nas dvoje $#^%RT
                                pistonsi su me bili zajebali(kad sam igrao na njih gubili su a kad sam igrao protiv njih dobijali su) 3 puta u 3 dana za redom pa sam bacio hejt na njih I#^@8

Comment

Working...
                                X