X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: Week 3 (8.November - 14. November)

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Flash link=topic=2997.msg192543#msg192543 date=1289299363]
        [youtube]GgfXHPW13p4[/youtube]
        [/quote]

Ovde nema TOP4...gledao sam na nba.com Dragic najbolji.
        Imace Nash solidnog naslednika!
        sigpic

Comment

I ja sam sad provalio da nema prva 4 poteza. &*#GI(]
          Ali, kakvo dodavanje Nash-a iza ledja, jebes sva ova zakucavanja, ono je lepota kosarkaske igre. &8@^J &8@^J &8@^J

sigpic

Comment

Vidi stvarno nema prva 4 poteza, ja nisam ni primetio h5g6k8
            sigpic

Comment

Majami veceras protiv Jute, dobar najzanimljiviji mec veceri.

Comment

Sta mislite ko dobija u mecu Indijana-Denver? Ja sam igrao na Denver,pa sta bude h5g6k8

Comment

[quote author=emil_portnoy link=topic=2997.msg192931#msg192931 date=1289334790]
                  Sta mislite ko dobija u mecu Indijana-Denver? Ja sam igrao na Denver,pa sta bude h5g6k8
                  [/quote]

Mozda i dobijes neke pare $8#a
                  sigpic

Comment

Juta ima veoma dobre visoke igrace... Videcemo kako ce Majami da izadje na kraj sa njima...
                    I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

Rose ima nekih problema sa palcem leve noge, jos nisam uspeo da provalim sta moze biti "turf toe"...
                      Sto je najgore vuce to jos od proslogodisnjeg PO-a, a pogorsalo se pred mec sa Boston-om, zato je igrao onako jadno i u tom mecu, a posebno sinoc. //h*svb
                      sigpic

Comment

Mozda hoce da mu otpadne $8#a salim se $#^%RT

Samo da nije nesto ozbiljnije, a ne bi trebalo da je... da ga ne udalji na duze vreme sa terena //h*svb
                        sigpic

Comment

Ma nece ga udaljiti sa terena uopste, ali izgleda da je nesto hronicno i da ce se samo pogorsavati. //h*svb
                          Vec mu je odraz manji za 7.5cm u odnosu na proslu sezonu. //h*svb

EDIT: http://orthopedics.about.com/b/2008/...s-turf-toe.htm

//h*svb //h*svb //h*svb //h*svb //h*svb
                          sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2997.msg193006#msg193006 date=1289340467]
                            Ma nece ga udaljiti sa terena uopste, ali izgleda da je nesto hronicno i da ce se samo pogorsavati. //h*svb
                            Vec mu je odraz manji za 7.5cm u odnosu na proslu sezonu. //h*svb

EDIT: http://orthopedics.about.com/b/2008/...s-turf-toe.htm

//h*svb //h*svb //h*svb //h*svb //h*svb
                            [/quote]

A i pred toga predobro kuca %QWT&W ...eeee sta bih ja dao za tih 7,5 cm. ^a%v
                            sigpic

Comment

Ali jbg to je onda jos gore ako je hronicna, jer kao sto si rekao bice mu sve losije //h*svb kakva steta za D-Rose-a, mada nadam se da nije bas tako ozbiljno i da ce izleciti tu povredu...
                              sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2997.msg192990#msg192990 date=1289339303]
                                Rose ima nekih problema sa palcem leve noge, jos nisam uspeo da provalim sta moze biti "turf toe"...
                                [/quote] Po Wikipediji to je neko površno oboljenje (pretpostavljam da hoće da kaže kožno) nožnih prstiju...
                                http://en.wikipedia.org/wiki/Turf_toe

Comment

Working...
                                X