Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2010-11 - opste diskusije, vesti, spekulacije...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: NBA Regular Season 2010-11 - opste diskusije, vesti, spekulacije...

[quote author=T-Mac link=topic=2955.msg252385#msg252385 date=1298225022]
    Napisah vec u All Star temi da je imao sastanak sa Prokhorov-im sinoc i da predstavnici NJ-a nisu izgledali preterano zadovoljno nakon njega, tako da...
    Treba ocekivati da do 24. Denver prihvati Chandler-a, Gallinari-a, Felton-a i Curry-a.
    [/quote]i onda ce ny da igra bez playa *E8$

Comment

Imace pleja, valjda u istom pravcu ide i Chauncey .

Comment

Jeste, jeste, ovamo idu jos Chauncey, Balkman i Shelden Williams ako se ne varam.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

e to je onda druga stvar... onda im jos samo ostaje da zamene dantonija, pa ce moci da se nadaju nekom ozbiljnijem rezultatu $#^%RT

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=2955.msg252383#msg252383 date=1298224938]
            http://www.nba.com/2011/news/02/19/n....ap/index.html

Netsi i Nuggetsi su se u principu dogovorili,ali Melo se necka,on zapeo za NY...treba ocekivati da zavrsi pored reke Hadson...samo je pitanje sa koje strane $#^%RT
            [/quote]
            Pa sigurno da se necka i da hoce u NYK-e jer ce u Nets-ima samo da protraci najbolje godine kao sto ih je stracio u Denveru.

Ali bilo kako bilo, dobrodosao on nama na Istok! $#^%RT

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
            sigpic
            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
            - 4xMVP -

Comment

[quote author=carter985 link=topic=2955.msg252630#msg252630 date=1298243427]
              e to je onda druga stvar... onda im jos samo ostaje da zamene dantonija, pa ce moci da se nadaju nekom ozbiljnijem rezultatu $#^%RT
              [/quote]

AMIN &8@^J

Comment

[quote author=carter985 link=topic=2955.msg252630#msg252630 date=1298243427]
                [/quote]
                Carteru moram te pohvaliti za ovo i upisati ti 1+. $#^%RT

sigpic
                - 4xMVP -

Comment

Dobija i od mene jednu tako bitnu stvar kao sto je + $#^%RT

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=2955.msg252701#msg252701 date=1298246167]
                    Dobija i od mene jednu tako bitnu stvar kao sto je + $#^%RT
                    [/quote]
                    Hahahahahhahahaaaa... Pa to je najbitnije! *T_*@SR

Evo i tebi plusic! $#^%RT

sigpic
                    - 4xMVP -

Comment

O hvala kolega,evo da uzvratim istom merom $#^%RT bas ce mi biti krivo ako +/- prestane da postoji $#^%RT

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=2955.msg252718#msg252718 date=1298247011]
                        O hvala kolega,evo da uzvratim istom merom $#^%RT bas ce mi biti krivo ako +/- prestane da postoji $#^%RT
                        [/quote]
                        Hvala, hvala!

Ako +/- prestane da postoji ja napustam ovaj forum! *T_*@SR

sigpic
                        - 4xMVP -

Comment

Malo o Carmelu dok je poluvreme http://www.nba.com/2011/news/02/20/k...ate/index.html

$#^%RT

Comment

Evo konacno neceg konkretnog, Melo ide u Nets-e ako New York ne ukljuci Mozgov-a u trade!
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2955.msg252835#msg252835 date=1298269732]
                              Evo konacno neceg konkretnog, Melo ide u Nets-e ako New York ne ukljuci Mozgov-a u trade!
                              [/quote]
                              E pun mi je kurac vise ovog sranja!

Sta bre hoce vise taj Denver? &*(@W6 Jebene seljacine! Hoce da za Carmela dobiju tim za Titulu?

Uzece oni Titulu ali na "kukovo leto"! Magarcine!

sigpic
                              - 4xMVP -

Comment

• IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                                ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                                C'E SOLO L'INTER

Comment

Working...
                                X