Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2010-11 - opste diskusije, vesti, spekulacije...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: NBA Regular Season 2010-11 - opste diskusije, vesti, spekulacije...

Na kraju ce Nash i Howard doci u Denver i uzece prsten zajedno sa Melom posto za Mela nista nece prihvatiti.
    sigpic

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=2955.msg245224#msg245224 date=1297201404]
      Ako vam ne treba Bajnam evo vam Joel Anthony ili Ilgauskas pa birajte. $#^%RT
      [/quote]

Nama? Koji smo to mi? h5g6k8

Comment

Bynum je "dete LA-a" i ne zele da ga se odreknu, toliko. @(*6sd$%
        Kao sto Chicago nije hteo da im da Jo-a, ista prica. @(*6sd$%
        Jbg, svima je tudje-sladje, a Andrew je bio jako znacajan faktor u osvajanju poslednje dve titule. @(*6sd$%
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=2955.msg245229#msg245229 date=1297201486]

Nama? Koji smo to mi? h5g6k8
          [/quote]

Mislio sam na Lejkerse. $#^%RT $#^%RT $#^%RT

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2955.msg245230#msg245230 date=1297201496]
            Bynum je "dete LA-a" i ne zele da ga se odreknu, toliko. @(*6sd$%
            Kao sto Chicago nije hteo da im da Jo-a, ista prica. @(*6sd$%
            Jbg, svima je tudje-sladje, a Andrew je bio jako znacajan faktor u osvajanju poslednje dve titule. @(*6sd$%
            [/quote]

Sve je to tacno i ja ne bi voleo da dodje do tog trejda jer bas gotivim Bajnama...ali sve to pada u vodu kada si u mogucnosti da dovedes superstara,dok Bajnam mislim da nikad nece biti to +-*^%*

Comment

Boga mi Bajnam ce biti superstar po meni, od centara Brook Lopez i on.

Comment

Pazi, sta jos LA moze da ponudi za njega?
                Artest-a ne verujem da ce Denver zeleti... Fisher? Barnes? Blake? Nema od toga nista, ali u svakom slucaju zanimljiva mogucnost.
                Cak i da ode neko od njih zakrpices jednu rupu, ali ce se pojaviti druga, znaci isto kao da smo im mi dali Jo-a ili recimo NJ Lopez-a.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Pa ja ne pricam o tome dal' je moguce doci do trejda,nego da li bi lejkersi dali Bajnama i jos neke igrace,ili ukljucili treci tim da bi dobili Mela i odgovor je-DA

A ja isto razmisljam i mislim da nemaju ni 2 % sansi da ga dovedu...Bolje bi im bilo da se otarase Artesta koji igra gore nego ikad &+I}\

Comment

Ono sto mene nervira je sta sve Denver trazi za Mela.Neko ko ne prati kosarku da procita to pomislio bi da je MVP svake godine i najbolji igrac ikad. #%d*
                    sigpic

Comment

Ljubo, ti kao da ne citas moje postove. h5g6k8
                      Denver je trazio Bynum-a, Jerry Buss je rekao DA OD TOGA NECE BITI NISTA jer Andrew nije "na prodaju".
                      sigpic

Comment

Samo Bajnama i to je to,kao dali bi im Mela za Bajnama,a vec imaju odlicnog Nene-a? *E8$ ako je tako brisi moje postove i banuj me na 2 dana $#^%RT

Comment

Pa ne samo Bynum-a, nego da se napravi paket oko njega. @(*6sd$%
                          Ne bi me cudilo da im usput traze Odom-a i Gasol-a, a da uvale Billups-a i Harrington-a. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                          sigpic

Comment

Ma nema sanse da se napravi paket,nemaju Lejkersi sta da ponude...pazi Denver mora da ga trejduje,a verujem da ce to uraditi u 5 do 12...vrlo je moguce da to budu Knicksi %QWT&W

Comment

Ja bih licno voleo da ostanu bez icega jer su bagra, ali slazem se, ide on u NY za recimo Chandler-a, 2 pika prve runde i mozda expiring ugovor Curry-a.
                              sigpic

Comment

Ja mislim da ce biti tri tima ukljucena,ali ne onaj deal sa Minestom,jer nisu oni toliko glupi h5g6k8

Comment

Working...
                                X