• Time
  • Show
Clear All

Nikad igrač od njega
    Last edited by Dekson; 01-04-21, 20:49.
    Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
      Nesto kod njega nedostaje, nema bez razloga onako los skor u finalima svih turnira koji su jaci od 250, osim onog WTFa
      Pa, on je pricao o tome, kako ima problem sa pritiskom kad stigne u drugu nedelju/polovinu turnira.

Comment

Originally posted by dekkard View Post
        Ništa od Medvedevljeve trke za prvo mesto, to se zaboravilo spomenuti.
        lako jeste pisati posle poraza,ali mozda sam i pisao ne secam se bas...

ali zelim da kazem da igeaci koji udaraju loptu na taj neki "novi nacin"ili kako to da nazovem nikad ne mogu da budu ono...WOW...mislim na medu,tiafoa,kiriosa i jos iz te grupe bejzbol tenisera...verujem u skolski izvedene i izvezbane udarce...

ne znam koliko to medvedev shvata,premda jeste postavio jedan tvit gde sam sebe zajebava kako je "elegantan"

E Toq
        Wizard

Comment

Originally posted by shminka View Post
          Idemo Batistutaa
          Bajic
          Bajica
          Baja
          Bajone
          Bajaga
          Bajazit - dugo vladao kao neprikosniveni medju Bajama, dok se nije pojavila najmocnija titula
          BATISTUTA!!!
          sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
          Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

Originally posted by Beocca View Post
            lako jeste pisati posle poraza,ali mozda sam i pisao ne secam se bas...

ali zelim da kazem da igeaci koji udaraju loptu...mislim na medu,tiafoa,kiriosa i jos iz te grupe bejzbol tenisera...verujem u skolski izvedene i izvezbane udarce...
            Guraju

Comment

Gledam Sakari jutros, servirala za mec. E iznervirala me.
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Bjanka je doktorka tenisa, šteta za povredu baš, uz Osaku je najjača na betonu.
                Originally posted by Casiraghi
                Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                Srecan Mane svima koji slave.

Comment

Bas dobro igra Siner, ali Batistuta za nijansu ipak bolji, a i iskusniji
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

Kako je ocajan Agut bio na pocetku sezone, a to nije bilo tako davno, sada igra vrhunski.
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Cicipas pobegao iz bubble-a

Open Court was reliably told Thursday that Stefanos Tsitsipas and his father Apostolos broke the bubble during the Miami Open, and were fined.
                      We reached out to the ATP and to Tsitsipas’s agent for comment on this.
                      An ATP spokesperson got back to us Friday:
                      “Following a breach of COVID-19 protocols in Miami, ATP can confirm that Stefanos Tsitsipas has incurred a fine of $7,500.”

We’ve also heard chatter that a group of players was busted breaking the bubble to … make a trip to Whole Foods. There may well be more.

Exclusive: Tsitsipas père et fils fined for breaking Miami bubble

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Opasan Siner, mislila sam da ce da popusti kad je Agut napravio brejk u 3.setu, ali on se skroz vratio u mec.

sigpic

with experience.

Comment

Bas sampionski mentalitet ima klinac, svaka mu cast

sigpic

with experience.

Comment

Odlican je stvarno, kakva zrelost, psihicka pogotovu, bravo!
                            sigpic

Comment

Originally posted by miloolja View Post
                              Kako je ocajan Agut bio na pocetku sezone, a to nije bilo tako davno, sada igra vrhunski.
                              Verovatno je bio ocajan zato sto 14 dana nije mogao da izadje iz sobe. Trebalo mu je malo vremena da povrati formu.

Comment

U dobrom je drustvu Janik

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X