No announcement yet.

Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Iskreno , ja ne bi voleo da znam ima li medju igracima jos homoseksualaca. Ne znam ni kako bi reagovao da znam da je neki igrac kog duze vremena gotivim gay.

Comment

• Nije sustina Pride, nema razloga da neko bude ponosan na svoje seksualne preference, vec jedan normalan odnos prema svemu tome. Homoseksualnost je potpuno normalna drustvena i bioloska pojava, isto bitna koliko i boja ociju. Don`t ask - don`t tell politika koju su sportski timovi preuzeli iz americke vojske je glupost. Valjda smo dostigli neki nivo civilizacijskog razvoja da se o tome normalno prica.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Оно што је за мене нормално, тебе није и тако у круг.
        За тебе је то нормално, мене не, и опет у круг.
        Ја мислим да је то болест, ти не мислиш, и опет тако у круг.

Тако да је боље стати овде.
        Arise, Serbia!
        You fell asleep long ago,
        And have lain in the dark.
        Now wake up
        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Kad bi mu se ovaka ponudila vise ne bi bio gay.
          Spoiler

Comment

• Objavio zbog Ljube, taj deo je izbacen iz prvobitnog teksta.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Meni je samo zalosno sto se to sve vise i potura kao "normalna" stvar,toliko na tu temu...
              Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                Nije sustina Pride, nema razloga da neko bude ponosan na svoje seksualne preference, vec jedan normalan odnos prema svemu tome. Homoseksualnost je potpuno normalna drustvena i bioloska pojava, isto bitna koliko i boja ociju. Don`t ask - don`t tell politika koju su sportski timovi preuzeli iz americke vojske je glupost. Valjda smo dostigli neki nivo civilizacijskog razvoja da se o tome normalno prica.
                Nadam se samo da takva civilizacija kod nas nikada nece doc'.
                Ovo je Arsenal, a ne ono što je danas bilo na Emiratesu.

Comment

• Ma kakvi to, nema sanse, fala Bogu.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ostajem Balkanac i provincijalac

#the return

Comment

• Шоне не верује каква смо група примитиваца.
                      Arise, Serbia!
                      Now wake up
                      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Mozete me zvati kako god hocete, al' meni to nikad ne moze biti normalno.
                        sigpic

Comment

• Ma opusteno, ne smatram ja nekog primitivcem zbog jednog stava o jednoj temi Samo mi ceo taj iracionalni strah nije jasan, nista drugo.
                          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Па знаш како, можда и јесте страх, тј. вероватно јесте. Гледам како се то (нормализација хомосексуализма) шири светом, и наравно да се плашим да ће и овде да се "онормали". Класично потурање под нос.

Јебена глобализација.
                            Arise, Serbia!
                            Now wake up
                            And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• sone, izadji iz ormana

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                                Ma opusteno, ne smatram ja nekog primitivcem zbog jednog stava o jednoj temi Samo mi ceo taj iracionalni strah nije jasan, nista drugo.
                                Iskreno volio bih da cujem tvoj govor kad budes svome sinu objasnjavao kako se dva lika trpaju

#the return

Comment

Working...
                                X