Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
    Ko jos prati kup uefa. Najgore takmicenje ikad. Sluzi samo da se ispadne da bi igrao bolje u prvenstvu.
    Starters Pos Min FG 3Pt FT +/- Off Reb Ast TO Stl BS BA PF Pts
    Dwyane Wade(notes) G 15:43 1-7 0-0 1-2 -5 2 3 5 3 1 1 0 0 3

Koje iskustvo :S
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ko jos prati kup uefa. Najgore takmicenje ikad. Sluzi samo da se ispadne da bi igrao bolje u prvenstvu.
      Ма јебо Куп, друга прича, типа Бенфика топ10 Европе и та бунила.

Лепршави су они, али далеко од врха, далеко....као и друга поменута екипа, Тотенхем ака мучимо се као Срби на албанској голготи.

Comment

• Ma Benfika je preveliki tim da bi se bakcala u kupu uefa, uzimaju titulu, boli ih litmanen. Bolji tim od Juvea Benfika.

Orlovicu uzmi slobodan dan sutra, slazi nesto, bani da se kockamo i gutamo lekove.
        Cuj prvi maj

Comment

• Originally posted by asprilja View Post
          Ma Benfika je preveliki tim da bi se bakcala u kupu uefa, uzimaju titulu, boli ih litmanen. Bolji tim od Juvea Benfika.

Orlovicu uzmi slobodan dan sutra, slazi nesto, bani da se kockamo i gutamo lekove.
          Mora da se radi brate :/

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife
            To je budalo top 5 bekova ikad. Tako rekao cenjeni clan ovog foruma koji se ne libi da me banuje. Mnogo je jak, ne smem mu pominjem ime.

Vidi bre kako doktor nabija PER
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ma Benfika je preveliki tim da bi se bakcala u kupu uefa, uzimaju titulu, boli ih litmanen. Bolji tim od Juvea Benfika.
              И то скапирају тек у 1/2

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Vidi bre kako doktor nabija PER
                Nabije protiv Vasingtona, ne moze bas u PO.

Comment

Nabije protiv Vasingtona, ne moze bas u PO.
                  Hebem ti bas sestru.

Comment

• Ma da, igrali to sa pola gasa, kao i kup, tu pokazuju velicinu. Sa pola gasa-1/2 ili finale, rutina sto bi rekao grande Kaziragi.

Mekika, kako se zove ona druga statistika koju Orlovic obozava, ne PER nego ono gde je Mekgi najbolji centar lige? Holinger, Harison, Hatcison?
                    Cuj prvi maj

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                      Hebem ti bas sestru.
                      HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
                      sigpic

Comment

Ma da, igrali to sa pola gasa, kao i kup, tu pokazuju velicinu. Sa pola gasa-1/2 ili finale, rutina sto bi rekao grande Kaziragi.
                        Са колико су снаге играли у групи у ЛШ, како ти овако одокативно цениш

Comment

Ma da, igrali to sa pola gasa, kao i kup, tu pokazuju velicinu. Sa pola gasa-1/2 ili finale, rutina sto bi rekao grande Kaziragi.

Mekika, kako se zove ona druga statistika koju Orlovic obozava, ne PER nego ono gde je Mekgi najbolji centar lige? Holinger, Harison, Hatcison?

Ne znam, valjda win shares.
                          sigpic

Comment

Ma to je PER. WS isto keva advanced.

Comment

• Milan bolji od Celzija.
                              sigpic

Comment

http://insider.espn.go.com/nba/hollinger/statistics

Holinger brate. Vejd sedmi igrac lige, Bruk peti, Stodemajer 13., Blace 14., Kajri i Kari tek 18. i 19. :/
                                Cuj prvi maj

Comment

Working...
                                X