Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Je l' zna neko kako se prave sobe za onaj haxball da se malo sprdamo dok ne pocne tekma?
    Odes na sajt, napravis sobu i igras.
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by Gangrena View Post
      ledeni satro radi drugu smenu a ovamo ide sa decicom u skolu ujutru , bato provaljen si
      ne privlace mene decurlija,a znam lika koga to provlaci

Comment

• Originally posted by Gangrena View Post
        ledeni satro radi drugu smenu a ovamo ide sa decicom u skolu ujutru , bato provaljen si
        Hahahahahahaha, to sam i ja kontao brate. Muva se ovde s nama, satro gleda tekmu, pa ide na posao, kad ono, medjutim...
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
          Odes na sajt, napravis sobu i igras.
          Za koga ti navijas jbt?
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Sta brate, 10 na 10, ionako ne znam da igram.
            Bezi bre to igraju oni sa tadbasa necu da imam posla sa tim

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
              Ma gde potiskujem. Kad sam imao problema uvek je neki od dva,tri najjaca ortaka fasovao. Sad nemam nikakvih problema,pa sam podnosljiviji. Pogotovo kad popijem
              Srecom druzim se sa dovoljno zena. Inside informacije.
              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Za koga ti navijas jbt?
                Long story bro, long story..
                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                  Bas si propao :S

Comment

Hahahahahahaha, to sam i ja kontao brate. Muva se ovde s nama, satro gleda tekmu, pa ide na posao, kad ono, medjutim...
                    nisam ja ovde pedofilicar kao sto Gangrena milsli ja volem starije koke,a ne mladu piletinu

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                      Bas si propao :S
                      Kao zeton

P.S. Upravo mi ceta pedera prolazi ispor prozora i peva Au se tu pego ili kako se vec zove pesma od onog brazilskog fegeta.
                      sigpic

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                        Long story bro, long story..
                        sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                        -Jürgen Klopp

Comment

P.S. Upravo mi ceta pedera prolazi ispor prozora i peva Au se tu pego ili kako se vec zove pesma od onog brazilskog fegeta.
                          Prosto mi kukovi igraju vec na samu pomisao

Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                            Jednom sam imao drugaricu. Jednom.

Comment

Kao zeton

da si pametan da kupis pracku i klikere,pa ako naidje neko ti po tintari,ali pazi da te ne primete posle

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                                Jednom sam imao drugaricu. Jednom.
                                Ja imam 6. Dobrih. 2 bas najbolje. Sve znam i sto mi treba i sto ne treba.

Comment

Working...
                                X