Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by NebojsaNS View Post
    Prepoznao si se
    Jbg, al' mene to papucarstvo ne drzi previse fala Bogu.
    Cimeru zato pomeram dupe svakodnevno, osecam da se jedno jutro necu probuditi.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Jbg, al' mene to papucarstvo ne drzi previse fala Bogu.
      Cimeru zato pomeram dupe svakodnevno, osecam da se jedno jutro necu probuditi.
      Dobro je dok se ne drogira.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
        Dobro je dok se ne drogira.
        Hahahahahahahahahahahahaha, ovim me uvek nasmejes.
        Al' jednom kad si napisao ne znam da l' je bio neki sastanak ili tekma u toku, "evo puna mi kuca narkomana" hahahahahahahhaha
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Hahahahahahahahahahahahaha, ovim me uvek nasmejes.
          Al' jednom kad si napisao ne znam da l' je bio neki sastanak ili tekma u toku, "evo puna mi kuca narkomana" hahahahahahahhaha

Hahahhaha bezi bre zamisli da mi vidi Nebojsa ovo da me rokne Popadali sad svi dileri ovde oce da crkne

Comment

• Skinite mod-a Mambi. Gadan je.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
              Skinite mod-a Mambi. Gadan je.
              That makes two of us, cek da se oglase ostali ako vec picimo neku k...cevu demokratiju.
              sigpic

Comment

That makes two of us, cek da se oglase ostali ako vec picimo neku k...cevu demokratiju.
                Neka mu mod to ce mu uskoro biti jedina sreca u zivotu, kad ga ostavi Joka.

Comment

Joka

Comment

• Jebes demokratiju, vidis da je sranje.

Comment

Nemoj jbt, treba pijan ovde da mi sredjuje forum, mojne da se zajebavamo.
                      sigpic

Comment

Nemoj jbt, treba pijan ovde da mi sredjuje forum, mojne da se zajebavamo.
                        On je vidjen za pajdo kakav njegov alkohol.

Comment

On je vidjen za pajdo kakav njegov alkohol.
                          Brate, moz' odma' da se useljava kod tebe na gajbu.
                          sigpic

Comment

• Klasicno gangbangovanje nad Mambom.

Comment

• Sunce vam *ebem.

Kakva droga,ubicu se i bez nje,naravno pre toga Joku da je drugi ne mogu imati.
                              sigpic

Comment

Brate, moz' odma' da se useljava kod tebe na gajbu.
                                Ovi moji nisu jos na hemiju presli ali moze da im bude mentor

Trazim hleb sat vremena i brat jedini ga ostavio u frizideru! Sta ti je droga sunce ti. Mamba bataljuj to da ne izgoris do kraja, posle moramo da se jurimo sa zelenasima po Medaku da ti spasavamo glavu.
                                Last edited by LBJmvpFORlife; 07-12-11, 01:13.

Comment

Working...
                                X