• Time
  • Show
Clear All

• Laku noc, drugari i drugarice!
    Bilo mi je lepo sa vama!

I vraticu se!

Comment

• Originally posted by Pablo View Post
      Ja sam oduvek najvise volela da dobijam zlato!
      Zlato uvek moze da se proda! ;)
      I ja sam oduvek najvise voleo

Laku noc drugarice Pablo i vrati nam se!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
      sigpic
      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
      - 4xMVP -

Comment

• Pored finske ambasade, nego sta. I koliko smo posteni, pored poste svaki dan prolazimo.

Drugarice Pablo, led je dovoljno debeo, tako da ne morate da brinete. ;)

Draga Oljice ja uvek mnogo pricam. Nemoj se ljutiti, malo se salim. ;)

Comment

• Majstor sam svog zanata,ali ne mogu ti sad pomoci,sutra cu

Comment

• Opasno ovaj NBA pdf privlaci lepsi pol.

Mora da je zbog sminke.

Comment

• Originally posted by Nikola_89 View Post
              Opasno ovaj NBA pdf privlaci lepsi pol.

Mora da je zbog sminke.
              Sta bi ste vi bez Mamba?
              Koristim se raznih sredstvima,samo da vam pomognem.
              sigpic

Comment

• Sta bi mi bez Mambine kolekcije sminke? To si mislio? :P

Comment

• http://www.sportklub.info/forum/thre...748#post541748

Cisto da vidite kakvih sve ljudi ima i protiv cega se mora boriti.

Procitajte ovu temu od 203. posta ;)

Comment

• Drugari, a sto i vi niste ovakav olos?

Mada me mozda vecina i mrzi samo sto ja to ne znam, ipak trazim da se ne psuje i da se postuju teme, al' ajd sad.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• nista ja tu ne razumem... vodila se prica oko podforuma GP i moderacije, aj to je OK, ali onda iz vedra neba onaj lik proziva Vladana???
                      http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Neki ljudi ne shvataju neke stvari ili sto je najgore nece da ih shvate...
                        A, gazda je juce napravio veliko sranje, samo da se sve zavrsi kako treba inace odosmo svi u racku.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Neki ljudi ne shvataju neke stvari ili sto je najgore nece da ih shvate...
                          A, gazda je juce napravio veliko sranje, samo da se sve zavrsi kako treba inace odosmo svi u racku.

08:08

Comment

• Hahahaha, uz Kengura najjaci film...
                            sigpic

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post

08:08

A 49:27 nesto najjace iz filma.
                              sigpic

Comment

• Gazi ga u butinu

Murija duva
                                sigpic
                                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Working...