X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nesto def nije u redu.
    Pa nije Per juce otkriven da je pozitivan
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Secam se kada je otkriven Per i broj igraca sa kojima je bio u kontaktu, tj ko je sve to bio, da je bila vest da je Manarinu receno da ostane do daljnjeg u sobi, pred prvo kolo cini mi se, pisala sam bas o tome, da li ce uopste da odigra mec. Izasao je najnormalnije
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• A malo novinara ima na kompleksu da bi iskopali neke detaljnije informacije

Comment

• Ako žele da mistifikuju nek puste Vučiću da nam objasni.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Lepo sada i Sapo igra
              1:1
              sigpic

Comment

• sad čitam na sk, ovde pišu drugačije - onako kako sam i shvatio u startu
                http://sportklub.rs/Tenis/Grand-Slam...-na-teren.html

Comment

• Oni samo prevode ono sto mi postavljamo sa tvitera
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    Jedu g zestoko. Covek odigrao 2 kola posle utvrdjivanja cinjenica. Svasta!
                    Sve je politika danas
                    sigpic

Comment

• Al je zaigrao Shapo, dobar mec bas igraju

sigpic

with experience.

Comment

sigpic

with experience.

Comment

• Busta odličan za sada.

Ovo oko Manarina...

Ne mogu da se načudim, puste ga da igra prva 2 kola ali za treće prave pitanje? WTF?

Osim ukoliko je poztivan danas a preključe ili pre 4-5 dana nije bio...

To onda sa sobom povlači da se vidi sa kim je on bio u kontatu i njihove konakte...

Na kraju sreća pa su neki već ranije prebobali Koronu, ako dođe do toga da se ceo "bubble" zarazi...tj. svi u njemu...

Pa se sve rasprši kao bubble od sapunice...
                          Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                          Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                          "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

sigpic

with experience.

Comment

• Kako sam pohvalilla Shapu, on sve gemove izgubio

sigpic

with experience.

Comment

• Ne hvali ga više
                                Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                                Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                                "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

Working...
                                X