Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ako im i sutra bude preko 100 zarazenih idemo u 24h skoro sam siguran.

Sutra i ovih dana ce verovatno biti ludnica po domovina zdravlja nakon obavestenja koje je izdato.

Comment

• Ali oni ocekuju preko 100 zarazenih, ono sto je bitno to je da se ne duplira taj broj.
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Imal neki ekonomista ,da prokomentarise ovo sto je pricao Mali ?

Koliko sam nesto procitao ,neke komentare ..
        Da li ove mere znace ,recimo sledece
        Radnik primi 35k od poslodavca ,a drzava daje na to jos minimalac od 30k ?

Koliko sam shvatio poslodavac je i dalje duzan da isplati platu ,ali bez doprinosa i poreza ,a drzava 3 meseca uplacuje minimalac tom radniku ?

Ili sam nesto premutovao ?

Comment

• Dobih SMS da je situacija dramaticna i da ostanem kuci

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Jel mozes da obrazlozis?

Comment

• Sad sam cuo da je jos ljudi dobilo sms od kriznog staba. Dafuq?

Comment

• Stize SMS, Covid 19 salje:
                Situacija je dramaticna. Priblizavamo se scenariju iz Italije i Spanije. Molimo vas da ostanete kod kuce.
                Krizni stab za suzbijanje zarazne bolesti COVID-19

sigpic

with experience.

Comment

• Samo mts korisnicima izgleda. Mi telenorovci mozemo da krepamo

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    Stize SMS, Covid 19 salje:
                    Situacija je dramaticna. Priblizavamo se scenariju iz Italije i Spanije. Molimo vas da ostanete kod kuce.
                    Može li se odgovoriti? Imam par reči da im uputim, u prijateljstvu.
                    sigpic

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                      Stize SMS, Covid 19 salje:
                      Ovo je stiglo i mojoj sestri, meni ne.

Comment

• Originally posted by Crni Đorđe View Post
                        Može li se odgovoriti? Imam par reči da im uputim, u prijateljstvu.
                        Nisam probala

sigpic

with experience.

Comment

• Evo ga.
                          “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Originally posted by belgrade_owl View Post
                            Ovo je stiglo i mojoj sestri, meni ne.
                            Znaci samo zenama

Nesto smrdi opasno... Da se ne lazemo.

Comment

• hehe, dekard isto dobio

sigpic

with experience.

Comment

• Da li je tacno, nemam pojma, ali znam da Grci tako rade

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X