Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Prvi pick, may be a blessing but it's also a curse zato sam poslednji u drugoj rundi. Serbian Plumbers FTW!

EDIT: Tu sam ja, bez brige, opusteno

Comment

• Tu sam i ja

Comment

• Nije lose 3.pik znaci Durant,Wade ili LBJ
        TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Ajde neka se javi onaj ko fali

Salim se, ajde da vidimo koliko ce nas faliti otprilike, za sada smo tu Mamba, Wada, LBJ, MVP, Dule, Dzoni, Dacha, Šone i ja.

Bice i Drazen tu

Comment

• To je za sada 12, mislim da ce i Krle i Fanta biti tu, to je 14.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Drugi pik

Elbidzej,ako mi ostavis LeBrona necu te banovati

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Kako sam ga zaboravio, pa napisao sam LBJ, mrzi me da kucam ceo nick.
                Sorry brate, tek sam sada video.

Idem da uterujem Trigger-a i kompaniju..
                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Elbidzej je banovan na 10 dana

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                    Drugi pik

Elbidzej,ako mi ostavis LeBrona necu te banovati

Ma dovoljna ti je Durantula, sta ce ti LBJ?

edit: and strangely, i'm still here

Comment

• Ma koji Durant. Uzima se Isiah Thomas i cao

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                        Ma koji Durant. Uzima se Isiah Thomas i cao
                        Ja bih uzeo Kwame-a da sam na tvom mestu, dobice kvalitetne minute ove sezone i biti prva opcija u napadu Warriors-a.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Isiah, Cardinal, Scalabrine, Dvajtova Masna Beba i kao glavna zvezda tima veliki as Andray Blatche

Comment

• Samo da provjerim, draft se radi u ovoj aplikaciji njihovoj?
                            Inace, ja sam 10ti

Comment

• Da, udjes u aplikaciju, kliknes na igraca koga hoces i valjda gore desno ce ti pisati draft player.

Comment

• Originally posted by Fanta View Post
                                Samo da provjerim, draft se radi u ovoj aplikaciji njihovoj?
                                Inace, ja sam 10ti
                                Vidimo da pise fanta, nema vas valjda dvojica. Nadam se bar.

Comment

Working...
                                X