This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by ЕлБиЏеј View Post
    Momci, dajte nekog pristojnog beka sutera, eve vam Millsap. I'm desperate.
    Oces josh howard-a?

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Channing i jos da mi dodas Bass-a.
      mnogo je kume mnogo....

Comment

• Hoces Diawa? Moze se jos ubaciti igraca u kombinacije ako hoces.
        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Evo ti ga Millsap Studemajeru...

Comment

• ne treba mi PF imam ih i previse...

Comment

• Diaw ti je SF/PF.

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                Hoces Diawa? Moze se jos ubaciti igraca u kombinacije ako hoces.

Sta 'oces za Borisa? U kojoj ligi ti je?

Evo i dalje drzim Channing-a na trading block-u, imas jos 13 minuta i 24 sekunde da odlucis i onda ga povlacim.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by amare@stoudemire View Post
                  dajte neku ponudu za D.Grangera.....druga liga...
                  Evo ti Tayshaun Prince i garancija da ces igrati sledece sezone fantasy...Mozes dobiti i pika jednog.

Mozes dobiti i Butler-a.
                  Last edited by D-Wade; 03-01-12, 20:45.
                  sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Sta 'oces za Borisa? U kojoj ligi ti je?

Evo i dalje drzim Channing-a na trading block-u, imas jos 13 minuta i 24 sekunde da odlucis i onda ga povlacim.
                    U onoj gde imas Fryea. `Ocu Hardena ako mi uvaljujes Fryea za nekog.

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                      U onoj gde imas Fryea. `Ocu Hardena ako mi uvaljujes Fryea za nekog.

Jesam vala i ja glup, pitam gde imas Diaw-a, a ja ga imam u prvoj ligi.

Bezi bre, ne dajem ti James-a, pa ni da mi nudis Lebron-a i Kobe-a u paketu. Idi vidi tamo ako te sta zanima, otprilike su svi na block-u sem Dwight-a.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                        Evo ti Tayshaun Prince i garancija da ces igrati sledece sezone fantasy...Mozes dobiti i pika jednog.

Mozes dobiti i Butler-a.
                        slabo je ovo za njih je Granger car...samo u dve kategorije su bolji...

Comment

• Mac, oces li Dorell-a za George-a?

Comment

• Elbidzej, biraj jednog - Sefolosha,Courtney Lee,Evan Turner.

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
                              Mac, oces li Dorell-a za George-a?

Dule, na ovo mogu da odgovorim samo na jedan nacin... Are you fuckin' kiddin' me?
                              sigpic

Comment

• George 5/5 trojke...nemoj se zajebavas Dule

Comment

Working...
                                X