This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: NBA Fantasy 2010-11

sto su nam imena timova ovako retardirana i gde mogu da vidim onu nasu pravu ligu i moj pravi tim .. pogubio sam se skroz $%&5qw7

Comment

Ja sam opet zakasnio +-*^%*
      sigpic

Comment

IMa prazan slot kod wade-a
        sigpic
        http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=2906.msg179601#msg179601 date=1287169022]
          Znaci, oni koji su usli u onaj gde su stranci ne ulaze u taj tvoj?
          [/quote]
          Ma ulazi gde god hoces, samo je bitno da vidis kako sve izgleda.

[quote author=Melo link=topic=2906.msg179603#msg179603 date=1287169076]
          sto su nam imena timova ovako retardirana i gde mogu da vidim onu nasu pravu ligu i moj pravi tim .. pogubio sam se skroz $%&5qw7
          [/quote]
          Ovo je PROBA SRBI!
          Moracu stvarno da pocnem da crtam. $#^%RT
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

E to bi bilo najbolje $#^%RT
            Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Btw, ko je ovaj Hidalgo, je l' moguce da imamo stranca na forumu? fghj48d
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Nemoj da je na pravom draftu neko izabrao Nasha polomicu ga. h5g6k8
                sigpic

Comment

Ja zbog stranca nemam mjesto $JS}|
                  sigpic

Comment

Cannigia, upadaj dok se ne popuni.

http://games.espn.go.com/fba/waiting...eagueId=108174
                    sigpic

Comment

Pa imamo 3 ili 4 stranaca u draftu tamo ko9liko vidim fghj48d

Ljudi ostavite mi Parkera ili Duncana
                      Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2906.msg179606#msg179606 date=1287169134]
                        [quote author=dusan1610 link=topic=2906.msg179601#msg179601 date=1287169022]
                        Znaci, oni koji su usli u onaj gde su stranci ne ulaze u taj tvoj?
                        [/quote]
                        Ma ulazi gde god hoces, samo je bitno da vidis kako sve izgleda.

[quote author=Melo link=topic=2906.msg179603#msg179603 date=1287169076]
                        [/quote]
                        Ovo je PROBA SRBI!
                        Moracu stvarno da pocnem da crtam. $#^%RT
                        [/quote]

SRBINE! zanima me za inache.. ne vidim to na sajtu )

Comment

Zakasnio sam vec.
                          sigpic

Comment

izaso sam iz onog aukshn, oni ostali za 200 dolara sakupise 15 igraca, a ja samo cetvoricu:cp3, -, durant, david west, duncan &*#GI(]

Comment

Sta sada da radim?
                              Dreams are coming true.

Comment

bas si moro isprd mene da uzmes duranta? &*#GI(]
                                ko je ono bio rekao da se ne uzmia nash? namerno sam ga uzeo $#^%RT

Comment

Working...
                                X