Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Posle Olimpijakosa i Asvel je dozvolio svojim strancima da napuste zemlju.

Comment

• In a letter sent to EuroLeague teams by a GM: "We cannot have losses for tickets, sponsorship & other incomes and follow the contracts signed fully and “no cut. We understand that agents & ELPA will not be in favor of that but we all have to be responsible & make sacrifices".

Teams are concerned with the financial hit of the hiatus
      According to Greek website SDNA, the euroleague clubs are discussing the possibility of ‘freezing’or even breaking the contracts with players and coaches.

Teams are concerned with the financial hit of the hiatus and express doubts on how they will be able to pay salaries. The concern was first raised by Zalgiris Kaunas. No decision has been made yet, SDNA reports.

An option on the table is that if the season resumes, the players will re-sign on a short-term deal. If the season is canceled, their contracts will be valid until March 15.

We decided to put all the contracts of players and coaches on hold. Meaning we stop the payments till the situation with the league is resolved. We as Euroleague club have to have a consensus in this situation hoping that it will be solved sooner rather than later."
      Цитирај твит
      Last edited by LosmiSK; 16-03-20, 19:38.
      3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
      6× Montenegrin League champion (2007–2012)
      3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
      2× German League champion (2018, 2019)
      6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
      4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
      2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Moguće još jedan klub iz ABA pored Zvezde u EL.
        “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Misliš pored Partizana.

Comment

• Ne mislim pored Partizana.
            “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Ekskluzivno za SK: Moguće i dve ekipe iz ABA u EL

http://sportklub.rs/Kosarka/Euroleag...-ABA-u-EL.html

Comment

• Datome oštro: Ako ne budemo igrali pred navijačima, onda nema smisla ni da igramo! Mislim da se sezona neće nastaviti

https://www.mozzartsport.com/kosarka...staviti/353764

Sve ovo dodatno dobija na značaju ako znamo da je Điđi Datome predsednik Asocijacije evroligaških igrača. Pomenuo je i plate igrača, jer je liga odložena do daljeg. I ne zna se kada će se nastaviti.

"To je čisto pravni sport. Kao predsednik ELPA-e, svesni smo ovog momenta. Mislim da je dobra i pravična stvar da sednemo za sto sa Evroligom i da pričamo o tome. Ako se sezona ne nastavi, kao što ja mislim da će se dogoditi, moraćemo da nađemo dogovor", rekao je Datome.

Comment

• http://sportklub.rs/Kosarka/Francusk...-3-godine.html

Sutra u 11 h je sastanak svih klubova iz El.

Cudi me samo da Parker ne trazi titulu nego ponistenje?????? Mora da je na vezi sa NC i da ovaj vrsi pritisak .
                  Last edited by Šarac; 24-03-20, 12:38.

Comment

• Pa mislim da će ići na ponistenje al samo zato što imaju strašne gubitke. Niko sad ni ne razmišlja o košarci a tek će biti problem da se publika vrati u dvorane, šteta, sportski bi bilo da se na terenu rijesi sve ali ovo je zaista viša sila i nema mogućnosti da se u roku odigraju sve utakmice.

Comment

• The Panhellenic Basketball Association has issued a statement differentiating the unanimous decision of ESAKE to suspend Basket League!

The organizing authority of the championship officially informed of the unanimous agreement to terminate the EKO Basket League and referred to the impending request of Lefteris Avgenakis to make legislation that would entitle ESACE to change the championship notice.

powered by Rubicon Project
                      The JSC reacts and makes it clear that it wants to finish the championship normally when the situation is normal and everyone is safe.

The announcement of the PSRC

"The stance of the Pan-Hellenic Basketball Association on the future of this year's championship remains intact.

The Rugby Club disagrees with the final stoppage of the Basketball League championship and wants it to end normally when the situation is normal and we are all safe.

With the current situation, we realize that it is impossible to compete because health is important, but we are prepared to play even in June or July if necessary.

If things continue to get worse or worse, we are all open to new discussions and decisions.

All members are united for the sport we love and serve. We are not only 'family' in successes but also in difficult times. "
                      https://www.gazzetta.gr/basketball/b...oynio-i-ioylio

Google translate prevod ali razume se sta zele i kako ce mozda uraditi.

Prvi vesnik covicevih misli su kapiten na terenu i kapiten van terena. Treba iscupati sezonu.

Licno sam da ECA donese odluku i po tome da ABA donose.

Meni su obe odluke lose. Parker tu misli samo na timove A lige, gde su ulaganja B lige i klubova koji su nesto napravili vec. Takodje dati odmah titulu je smesno. Treba sacekati bar jos 1 ili 2 nedelje. 6meseci se igralo,ne moze se to tek baciti,onda znaci da su bukvalno sve pare bacene u vodu, kao i napori klubova.

Comment

• U Barseloni razmišljaju o smanjenju plata i košarkaškom i fudbalskom klubu.

Comment

• Originally posted by Karamazov View Post
                          U Barseloni razmišljaju o smanjenju plata i košarkaškom i fudbalskom klubu.
                          Šta će jadni pocrkaće od gladi sa svim tim milionima u dzepu a jos sede sad kući dok 97% još uvek normalno ide na posao (većina u ne adekvatnim uslovima kod privatnika). Nisam mislio ništa loše da se razumemo

Comment

• Bura među igračima, Barsa predložila smanjenje plata za 70 odsto! Deo traži raskid ugovora...

https://www.mozzartsport.com/kosarka...ugovora/353855

Poruka Majka Džejmsa: Ljudi, probudite se, sezona je gotova

https://www.mozzartsport.com/kosarka...-gotova/353868

“Olimpijske igre su odložene, ali zato će VTB i Evroliga da se nastave? Gluposti“, napisao je Džejms na društvenim mrežama.
                            U pravu je Džejms.

Danas je sastanak u Evroligi. Videćemo kakve će odluke doneti.

Comment

• Odluke Evrolige: Prioritet je da se sezona završi, razmatra se i promena formata

https://www.mozzartsport.com/kosarka...formata/353932

Comment

• Racionalno, treba sacekati. Kinezi nastavljaju za mesec dana. Igraci su placeni da igraju, imaju sad dovoljno vremena da se odmore.

Comment

Working...
                                X