X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jel ono Cilke rekao da moze do prvog mjesta!? [emoji848][emoji849]

Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока

Comment

• Nadal je kao Tajson izuje te iz cipela u prve dve runde pa ti posle traži cipele dok te on i dalje mlati.

Comment

• Ipak Čardi osvoji bar jedan gem
        Сутра брзо долази - треба човек постати
        Нестали су кодекси, остали су комплекси
        Победе су порази, а исходи су потресни!

Comment

• Ćilkan izabrao čudan put ka prvom mestu
          sigpic

Comment

• Roger brzo zavrsio mec, bas je dobro igrao, Sousa uopste nije bio los
            e sad odmor, neka se malo oduze mecevi na grandstandu i onda protiv Corica
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Sva je prilika da ćemo gledati Fedal u Rimu

Comment

• Thiem poludeo jer su ih juce drzali ceo dan na terenima

Comment

• Снажни Тим остао без снаге? Сад ће и овај Ник?
                  sigpic

Comment

• Ноле копира Рафу? први сет 6/1
                    sigpic

Comment

• Bolje receno Shapo kopira Šardija, kakva dva raspada.

Poslato sa ATU-L21 uz pomoć Tapatoka
                      Originally posted by Casiraghi
                      Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                      Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                      Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Ja sam ugasila kad je odservirao duplu na bp, ne znam sta je sa njim i sa Felixom, ali oni to redovno rade

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ali Sinner izgleda kao osnovac pored Tsitsipasa, kako bi bilo tek da igra protiv nekog starijeg

sigpic

with experience.

Comment

• Ne iskoristi Nole dvije brejk lopte
                            Pa jos cetiri
                            Last edited by gagana; 16-05-19, 13:54.

Comment

• Shapovalov je klasa i za Sardija i za Sousu. Jako neugodan protivnik, ne daje nikakav ritam.
                              Jeste dosta izgresio u prvom setu, ali je brejk lopte u drugom odigrao potpuno fantasticno.

Comment

• Ne znam kako Shapo moze biti klasa kad on na sljaci ima ima negativan rekord

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X