Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ja sam gledala Another Round, Minari i The Sound of Metal, jedino mi je Another Round dobar, The Soind of Metal je onako, nije los, Minari mi je bas dosadan.

Planoram da odgledam The Father, za ostale cu videti.
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Ko je ovde od vas, pre nekoliko godina, drzao DzonTRA Voltu iz Pulpa kako igra za avatar. To je bas epic bilo jbt.
      There's something wrong with me chemically
      Something wrong with me inherently
      The wrong mix in the wrong genes
      I reached the wrong ends by the wrong means
      It was the wrong plan
      In the wrong hands
      With the wrong theory for the wrong man
      The wrong lies, on the wrong vibes
      The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Mr. Wolf View Post
        Gledao ovaj prvi. Bitna tema i film je imao potencijala, ali je nekako na kraju osecaj - meh. Nije udarilo onako kako sam ocekivao od ovakvog filma.

Svakako pogledaj, Carey Mulligan je
        Vec sam se odlucio za The Trial of Chicago 7(super film) kada sam video ovo, danas cu njega da pogledam. Nisam gledao ostale filmove, ali Sacha Baron Cohen je pokidao ulogu, vidim da je i kandidat za najbolju sporednu ulogu.
        Last edited by mark !t zer0; 29-03-21, 08:58.
        sloboda ili ništa

Comment

• Odgledala sam The Father, Hopkins savrsen i za sad najbolji od ovih koje sam pogledala.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Juce sam ga skinula, mozda ga vcrs pogledam. Mnogi kazu da je odlican, matori naravno kida.
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Nism odgledala sve filmove, ali sigurno je u najuzoj konkurenciji za Oskara.

Ustvari, odgledala sam 3/5 sto se tice nominacija za glavnu musku i ubedljivo je najbolji.

sigpic

with experience.

Comment

• Boris Isakovic
                There's something wrong with me chemically
                Something wrong with me inherently
                The wrong mix in the wrong genes
                I reached the wrong ends by the wrong means
                It was the wrong plan
                In the wrong hands
                With the wrong theory for the wrong man
                The wrong lies, on the wrong vibes
                The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Godzilla vs. Kong u 2160p na torentima.
                  UEFA Champions League (13) - RECORD, La Liga (34) – RECORD, Copa del Rey (19), Supercopa de España (11).

Comment

• The Father je odlican, a Hopkins maestralan.
                    Uloga godine, ali ce vjerovatno ostati uskracen za Oskara.
                    Sto i nije bitno, Mads nije ni nominovan.
                    sigpic

Comment

• Odgledala sam 3/5 filmova koji su nominovani za najbolju musku ulogu, Hopkins je ubedljivo najbolji.
                      Nisam jos odgledala Ma Rainey’s Black Bottom i Mank.

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by Tarantula® View Post
                        Godzilla vs. Kong u 2160p na torentima.
                        Vidim ima i u 720p skidam

btw ko je jaci?
                        Titule i pobede ne znače mnogo, jer je to do razine bolida koje imate u karijeri Sergio Perez

Comment

• Nasao sam i prevod sve radi kako treba. God bless internet
                          Titule i pobede ne znače mnogo, jer je to do razine bolida koje imate u karijeri Sergio Perez

Comment

• Originally posted by Arnel.S View Post
                            The Father je odlican, a Hopkins maestralan.
                            Uloga godine, ali ce vjerovatno ostati uskracen za Oskara.
                            Sto i nije bitno, Mads nije ni nominovan.
                            Cek cek. Ne pratim ove godine nista... Mads nije nominovan?
                            Ne znam sto se ne ugase ako vec ne rade svoj posao kako treba...

Comment

• Zali boze 2 sata Konga

Ona verzija iz '76 je majka za ovaj crtani. Nemaju ni glavne glumce. Za nedelju dana necu se ni secati da sam gledao film. A bio sam pred kraj otiso u wc pa nisam video ni ko je pobedio

Bojana jel dosao ovaj film na netflix?

Comment

• Originally posted by Sam Hornish Jr. View Post
                                Zali boze 2 sata Konga

Ona verzija iz '76 je majka za ovaj crtani. Nemaju ni glavne glumce. Za nedelju dana necu se ni secati da sam gledao film. A bio sam pred kraj otiso u wc pa nisam video ni ko je pobedio

Bojana jel dosao ovaj film na netflix?
                                Koji?

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X