This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• I još Marvela.

UEFA Champions League (13) - RECORD, La Liga (34) – RECORD, Copa del Rey (19), Supercopa de España (11).

Comment

• http://www.imdb.com/title/tt4190530/

Odo gledam, kazu ljudi dobar.

Comment

• S' obzirom da glumi najbolji glumac danasnjice, ne sumnjam (ne, ne mislim na retarda iz 50 nijansi...)

Comment

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
            S' obzirom da glumi najbolji glumac danasnjice, ne sumnjam (ne, ne mislim na retarda iz 50 nijansi...)
            Mislis na Marfija?
            Dobar je nema price. Sada najbolji - ajde da kazem jedan od boljih
            sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
            Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Naravno
              Bio bi to Mekonahi, ali ocigledno da ga boli patka da se cima oko novih filmova.

Comment

• Kako to, pa ako neko izbacuje sad filmove onda je to Mekonahi, evo gledam od 2009 do danas radio na 20 projekta što filmovi što serije

isto, ne bih reko da se ne cima, prošo kroz toalnu transformaciju, od narkomana do debeljana, promenio jedno 14 frizura u medjuvremenu

sad radi Mračnu Kulu S.Kinga

Spoiler

Spoiler

Spoiler
                Last edited by saburo sakai; 21-10-16, 20:38.
                "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Originally posted by saburo sakai View Post
                  Kako to, pa ako neko izbacuje sad filmove onda je to Mekonahi, evo gledam od 2009 do danas radio na 20 projekta što filmovi što serije

isto, ne bih reko da se ne cima, prošo kroz toalnu transformaciju, od narkomana do debeljana, promenio jedno 14 frizura u medjuvremenu

sad radi Mračnu Kulu S.Kinga

Spoiler

Spoiler

Spoiler
                  Radi se Mracna kula?
                  Ako odrade kao Mobilni telefon bolje da nista ni ne rade.
                  There's something wrong with me chemically
                  Something wrong with me inherently
                  The wrong mix in the wrong genes
                  I reached the wrong ends by the wrong means
                  It was the wrong plan
                  In the wrong hands
                  With the wrong theory for the wrong man
                  The wrong lies, on the wrong vibes
                  The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Radi se film iz trećeg puta, prethodno se 2x odustalo al sad je definitivno krenulo a za njim dolazi i serija 2018

kakav mobilni ?
                    "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

Radi se film iz trećeg puta, prethodno se 2x odustalo al sad je definitivno krenulo a za njim dolazi i serija 2018

kakav mobilni ?
                      Cell se zove, a po knjizi Stivena Kinga " Mobilni telefon" sa Kjuzakom I S. Dzeksonom. Uzasno govno ako mene pitas. Umesto mini serije od 8 epizoda sve spicili u sat I dvadeset minuta.
                      Last edited by Indigo; 21-10-16, 21:02.
                      It was the wrong plan
                      In the wrong hands

Comment

• Nije snimio top film od Interstellara, na to sam mislio.

Comment

• @Indigo

da da, slažem se... jasno mi je u kom kontekstu si mislio...

ne znam šta da ti kažem, možemo samo da se nadamo da ova adaptacija bude kako valja

ima ih od sjaja do očaja, Zelena milja, Bekstvo iz Šošenka .... do nekih baš trash stvari

@ljubo

Gloryhunteru
                          Last edited by saburo sakai; 21-10-16, 21:06.

Comment

• Sam King je radio na adaptaciji scenarija ali nije Covek mogao da izvuce takvu katastrofu.

Ne znam kakav je Childhood's end od Clarka, jos se nisam usudio da pogledam.
                            Bredli Kuper ce navodno obradti " Hiperion" od Simonsa, upropaste li najbolju knjigu svih vremena zivota mi poslacu im pismo bombu pa da zavrsimo kako valja.
                            It was the wrong plan
                            In the wrong hands

Comment

• Gledao sam Childhood's end, meni je bio ok

samo što je to neka malo jača B produkcija, ja samo to više shvatio kao neku mini seriju(što i jeste formalno bilo) pa sam i spustio kriterijume, nisam bio nešto oduševljen ali može da se pogleda

na kraju krajeva šta sve izbacuje kanal SyFy ovo je još i super ispalo

Comment

Gledao sam Childhood's end, meni je bio ok

samo što je to neka malo jača B produkcija, ja samo to više shvatio kao neku mini seriju(što i jeste formalno bilo) pa sam i spustio kriterijume, nisam bio nešto oduševljen ali može da se pogleda

na kraju krajeva šta sve izbacuje kanal SyFy ovo je još i super ispalo
                                Cek jesu li on radili najgori film svih vremena, Sharknado?
                                It was the wrong plan
                                In the wrong hands

Comment

Working...
                                X