X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• +50 miliona cena za Azara

Comment

• Originally posted by Whiskey View Post
      Loftus Cheek mnogo bolji i od kovacica i od barkleya. Steta sto je imao problema sa ledjima tokom sezone, sigurno bi bio prvi izbor od njih
      Moguće, ali Barkli upisa asistenciju lagano, ovaj drugi ceo meč samo mrsio, zabava je to gledati, ali ne mogu reći i da je nešto konkretno učionio što se tiče uticanja na rezultat.

Comment

• Jos malo igre sa FFP-om. Ovoga puta Derby County, klub je vlasniku kluba (cudno zvuci zar ne?) prodao stadion a onda je vlasnik kluba, klubu iznajmio stadion. Na taj nacin su dobili jos prostora da ulazu u igracki kadar posto im je platni spisak i novac ulozen u dovodjenje igraca daleko veci od prihoda koje klub ima.

Moje licno misljenje je da je ovakav FFP neprihvatljiv, ili ga ukinuti ili uvesti jednak Salary cap kakav poznajemo iz americkih sportova.

It’s impossible to begin any discussion of Derby County’s accounts from last season without mentioning that.

A £30.9million operating loss for 2017/18 – a result of the club vastly overspending in order to challenge for promotion – was reversed to a £14.6million pre-tax profit, by virtue of the club selling Pride Park to owner Mel Morris and leasing the stadium back.

The club was able to recognize a gain of £39.9 million through the deal, completely undoing the effects of having a wage bill significantly larger than its revenues while continuing to invest in the squad.

That means the Rams have been able to comply with the EFL's profitability and sustainability (P&S) regulations.

The club are confident that the deal, valuing the stadium at £81.1million, is "within the financial rules" of the league.
        Vise na linku ispod.

https://www.derbytelegraph.co.uk/spo...tadium-2735224

Comment

• Hahaha sada tek vidim ovo [emoji23][emoji23]
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Bristol City demontirao WBA za 20 minuta...

Comment

• U najmanju ruku cudangol, ali svi se racunaju.

Comment

• Evo za Gagija samo...

Last edited by belgrade_owl; 09-04-19, 21:28.

Comment

• Laganih 3 komada u drugom Zato Liverpul 1 i 3+ od 25tog minuta 2:0

Comment

• Originally posted by Ser Gagi View Post
                    Laganih 3 komada u drugom Zato Liverpul 1 i 3+ od 25tog minuta 2:0
                    U principu ne igram uzivo, ali Noric je ove sezone okrenuo mnogo meceva u poslednjih 10 minuta pa kvotu 11 nisam mogao da ne pokusam. Naravno zavrsilo se 2:2, izjednacio Reading u 97. minutu

Comment

• #thedifference

Comment

• Originally posted by limun View Post

#thedifference
                        Bolje je navijanje na OTu to je opste poznato.
                        IMG-20190614-192941
                        "A lot of football success is in the mind. You must believe you are the best and then make sure that you are."
                        Shankly-Paisley-Fagan-Dalglish-Benitez-Klopp

Comment

• Realno, u poslednjih nekoliko godina u Engleskoj gostujuci navijaci su bolji, odnosno glasniji. Verovatno i zbog cinjenice da je sve vise turista koji dolaze na utakmice dok na gostovanja idu pravi navijaci.

Comment

#thedifference
                            Ovi gore poste 6, a ovi dolje 30 godina.

Comment

#thedifference
                              Ustvari ova dva grada imaju nesto zajednicko....

Your city is blue...

Comment

• Originally posted by Powerslave View Post
                                Ovi gore poste 6, a ovi dolje 30 godina.
                                Post je zdrav za dusu i telo[emoji16]

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
                                IMG-20190614-192941
                                "A lot of football success is in the mind. You must believe you are the best and then make sure that you are."
                                Shankly-Paisley-Fagan-Dalglish-Benitez-Klopp

Comment

Working...
                                X