No announcement yet.

Fantasy tennis, POOL game - diskusije

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Rogera sad prodajem, da bih mogla da kupim jake igrace za narednih par nedelja, pa se on ponovo vraca u tim, najkasnije za IW

jesam sad prva, ko zna sta ce se desiti, a igramo posteno
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
      Rogera sad prodajem, da bih mogla da kupim jake igrace za narednih par nedelja, pa se on ponovo vraca u tim, najkasnije za IW

Ja tebe prevariti ne mogu, tako da je borba za prvo mesto regularna...,cak sam i naiskreniji ovde ,garant se svima razvukao osmeh kad su videli rezultat Putinceve jutros

P.S, Prodaje RF ...
      Last edited by 61563; 02-02-18, 10:17.

Comment

• shminka mi poslao poruku Kozlova i vristi od smeha

moram, shvatila sam da za sledecu nedelju imam samo Grishu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

shminka mi poslao poruku Kozlova i vristi od smeha

moram, shvatila sam da za sledecu nedelju imam samo Grishu
          Koji ce da odustane ili odigra jedan mec,al nece reci nista do pred sam start,iako odustane

Ja bi ga prodao al nemam 4 transfera ,a trojicu koji ne igraju next i next week vec sam zamenio

E sad ovo sto pisem moze da deluje dvosmisleno i manipulativno hahah
          Last edited by 61563; 02-02-18, 10:25.

Comment

• ma da, ko zna kako ce Grisha da odigra, dakle imacu 4 igraca u najboljem slucaju

sigpic

with experience.

Comment

• Njega ko moze treba odmah da proda,ma kakav i Roterdam nece rizikovati masterse ipak je rame u pitanju

Comment

• evo, toliko sam dobra da je to strasno nesto

sigpic

with experience.

Comment

• Znaci mucki udarci ,ispod pojasa, dobro,ja znam da si ti spremna na sve ali ovo nisam ocekivao

Comment

Rogera sad prodajem, da bih mogla da kupim jake igrace za narednih par nedelja, pa se on ponovo vraca u tim, najkasnije za IW

Ti bas resila da odes na AO19?

Comment

• Trenutno sam 23. na svetu, ali danas izgubile i Kasatkina i Goerges, mogla sam jos vise poena da uzmem
                      ali sledece nedelje ce biti katastrofa, nemam nijednog igraca, tj. imacu samo 3

sigpic

with experience.

Comment

• Eto šanse
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Prelistala prvi put malo onaj globalni cet...ala psuju likovi sa ovih prostora...ojh!

A imamo tamo i dilemu dana:

joao sousa in sofia or joao souza in quito? who to pick...

tt
                          Last edited by miloolja; 04-02-18, 09:49.
                          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Portugalca uzmi ,stvarno mislim da je bolja opcija...ja vala ne ulazim tamo do sutra sklopio tim pre 3 dana,mrsko mi nesto da gledam broj poena,dovoljno mi ovo Bojanino ovde kad procitam da je 23 na svetu

Comment

• Haha bolje da ne ulazis, presesce ti ovaj sveti dan [emoji3]

Ja vec imam Brazilca..ako porodje kvale, uzece valjda bod bar. Nego ne uzeh Zvezdu...dal sam ove godine pogresila?

tt
                              sigpic

Comment

• Nisi nece po 4 put da osvoji,ako uzme ja cu da kupi neku zenu

Comment

Working...
                                X