• Time
  • Show
Clear All

Moguce, ali ja ovo nisam video jos nigde

sloboda ili ništa

Comment

Ok, ali to je samo HC

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

Istina, ali je lik bas na mestu, uz to ima brutalan, prelep fh.
        sloboda ili ništa

Comment

Ni ti ni ja ne znamo tacno, moj utisak je drugaciji

a da se vratimo na temu, sutra ce biti isto dobrih meceva, mozda i vise nego danas

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Kako je Koko besnela i psovala aaaaaaa kakva seljanka...ma Carapica je beba...

Ali Najk i oprema...Dimitrov i Rafa ko....

Spoiler

[emoji23]

Nisam Nicea videla.

tt
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Ceo nike ubija koliko je drecav, Nadal da ima ljudsku majicu bi jos bio i ok
              videcemo sutra Rogera, ali on bi trebao samo one patike da ima, ostatak opreme je pretezno beo

sigpic

with experience.

Comment

Pa onako, najvise me zanima Kokkinakis-Medvedev, i De Minaur-Berdih.
                sloboda ili ništa

Comment

Za utorak je najbitnije da uspem Noleta da odgledam

Comment

Originally posted by mark it zer0 View Post
                    Pa onako, najvise me zanima Kokkinakis-Medvedev, i De Minaur-Berdih.
                    Pa ima jos, Djokovica da vidimo, pa Delpo-Tiafoe, pa onda da vidim kako Vavrinka deluje, Agut-Verdasco...

sigpic

with experience.

Comment

Gledam statistiku i Muratoglovu analizu mladog De Minaura...blagi je teci impresivno. Samo da nije pregoreo ili se previse umorio..pa da izbaci Tomicu, za pocetak

tt
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Ispao je dobar broj igrača čija igra zavisi od servisa što može govoriti o nešto manjoj brzini podloge nego lani. Takođe se stiče utisak kako je odskok nešto viši.
                        sigpic

Comment

U PRVOM kolu Australian Opena dogodilo se jedno veliko iznenađenje. Marta Kostyuk, 15-godišnja Ukrajinka, inače 521. tenisačica na WTA listi, slavila je protiv Kineskinje Peng 6:2, 6:2.

Ukrajinka je najmlađa tenisačica na jednom Grand Slam turniru u posljednjih 13 godina.

Trener 15-godišnje Kostyuk je bivši hrvatski tenisač Ivan Ljubičić.

"Svaki put kad mi Ivan nešto kaže meni to puno znači, hvala mu na svemu", rekla je Marta prije današnjeg meča.

Kostyuk je jedna od najboljih igračica svog godišta, a u budućnosti će sigurno konkurirati za titulu najbolje igračice svijeta.

http://www.index.hr/sport/clanak/bos...e/1019435.aspx

Seljak ostaje seljak
                          Last edited by Mrkela; 15-01-18, 14:06.

Comment

sigpic

Comment

Samo da se zabelezi da je majstor Jaziri preokrenuo, gubio 2:0 i rutinski dobio 3:2

sigpic

with experience.

Comment

Originally posted by Mrkela View Post
                                U PRVOM kolu Australian Opena dogodilo se jedno veliko iznenađenje. Marta Kostyuk, 15-godišnja Ukrajinka, inače 521. tenisačica na WTA listi, slavila je protiv Kineskinje Peng 6:2, 6:2.

Ukrajinka je najmlađa tenisačica na jednom Grand Slam turniru u posljednjih 13 godina.

Trener 15-godišnje Kostyuk je bivši hrvatski tenisač Ivan Ljubičić.

"Svaki put kad mi Ivan nešto kaže meni to puno znači, hvala mu na svemu", rekla je Marta prije današnjeg meča.

Kostyuk je jedna od najboljih igračica svog godišta, a u budućnosti će sigurno konkurirati za titulu najbolje igračice svijeta.

http://www.index.hr/sport/clanak/bos...e/1019435.aspx

Seljak ostaje seljak
                                Bas retko odvratno ponasanje koje se moze danas videti medju teniserima.
                                sloboda ili ništa

Comment

Working...
                                X