Announcement

Collapse
No announcement yet.

MotoGP - vesti, informacije, glasine ...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Lorenco krivi kacigu za 4.mesto u Kataru:
    http://www.gpsrbija.rs/index.php/mot...riva-je-kaciga

Comment

• Molim da se neko od administratora odvaži da banuje člana foruma ‚‚djela" jer krši pravila foruma o nedozvoljenom reklamiranju. Isti prekršaj je načinio i na mom F1 podforumu. Hvala unapred.
      ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
      I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

• Doneta su finalna pravila za sledeću sezonu - 7 agregata po sezoni koji se ne mogu razvijati, 22l u rezervoaru, 157kg minimalna težina, specijalne dozvole za razvoj mašina ostaju ali u prilagođenom i uređenom obliku.

https://motomatters.com/news/2015/04...ngines_22.html

Dozvole za razvoj se svode na sledeće - 3 poena pobeda, 2 poena 2. mesto, 1 poen 3. mesto na trci. Skupiš 6 poena i gubiš pravo na povlašćeni razvoj sledeće godine. Isto tako - ne ostvariš ni jedan podijum kao fabrika u sezoni i dobijaš pravo na razvoj sledeće godine. Razvoj se svodi na neograničeno testiranje i 12 agregata po sezoni. Druga promena je i to da se podijum/pobeda na mokroj trci takođe računa u ove poene.

Razvoj elektronike vodi Magneti Marelli, ali Ducati, Yamaha i Honda imaju veto na svaku stavku (kao fabrike koje su bile od početka uključene u taj projekat) i ukoliko zajednički traže da se nešto ubaci u kod to će se ubaciti. Isto važi i za izbacivanje i slično. Aprillia i Suzuki su tu delom na gubitku, delom će im koristiti. Ali moguće da će pravu moć u rukama držati Gigi, jer Honda i Yamaha nekako uvek nastupe zajedno, a Ducati ide protiv njih...

Comment

• Hondina je bila poslednja - Honda decided against Stoner MotoGP return

“We have talked about it," Suppo is quoted by Gazzetta dello Sport. “There were some pros, but more cons, so we decided it would be better to leave it. People don't realise how high the level, so aving won a lot doesn't mean one is immediately quick on his return.

"Casey doesn't know the upcoming two tracks, and in the last two years he has only run for four days with this bike. I understand a return may spark people's imagination, everyone would have liked it, but what if he wasn't quick? What would people have said and written then?"
          sigpic

Comment

• Pa ko ce mijenjati Pedrosu, znaju li se neka imena?

Comment

• Aoyama, Stoner ne zna sledece 2 staze , tj nije vozio od kad se penzionisao na novim stazama koje su sledecih godina ubacene u kalendar.

Comment

• Originally posted by Brana View Post
                Hondina je bila poslednja - Honda decided against Stoner MotoGP return
                Na jednom sajtu sam pročitao komentar gde se nagađa kako je sve to Red Bullov PR BS. Da su bukvalno obavili formalni razgovor samo da bi se o tome pričalo... I to me uopšte ne bi čudilo, naprotiv - deluje mi kao najlogičnije objašnjenje...

Comment

• Pa moguce, doduse i fanovi su odradili super reklamu, bilo kako Aoyama vozi sl.2trke...
                  sigpic

Comment

• Fantasticna brojka : ))
                    Nicky Hayden will start his 200th MotoGP as the only American rider on the grid at this weekend's event in Austin, Texas.

“I doubt there are two younger riders out there who love motorcycles as much as Valentino and me” – Nicky Hayden.
                    sigpic

Comment

• Biti šampion MotoGP-a (titula je titula, kakva god to bila sezona) i i dalje voziti u MotoGP-u nižerazrednu Hondu u ekipi koja je upravo izgubila glavnog sponzora može samo da znači da mnogo voli to što radi. Jer ipak cenim da para ima više nego što mu treba...

Comment

• Ko se pita timovi ili vozaci?! Izvor-sportrider
                        The whole racing community applauded last week when Casey Stoner’s comeback was officially announced by Honda and Stoner himself. The former world champion will join one of the Japanese factory-supported official teams at the Suzuka 8 Hours race to be held next July 26. Stoner will race alongside Takumi Takahashi and young Dutchman Michael van der Mark—both multiple winners of this emblematic event—and the bike will be a CBR1000RR in World Endurance Championship spec.
                        But what isn’t that public is what is going on backstage behind this year’s Suzuka 8 Hours. This year is Yamaha’s 60th anniversary, a very important date for the Iwata-based company, and a great way to celebrate the anniversary would be with a win in the prestigious Suzuka 8 Hours. The company’s last win was in 1996, when Noriyuki Haga and Texan Colin Edwards won for the last time for Yamaha.
                        To win at the Honda-owned track would be also be an excellent promotional opportunity for Yamaha’s marketing department to continue hyping the all-new 2015 R1, a bike designed using MotoGP experience and with the collaboration of Valentino Rossi, who traveled to Japan to help during the development phase.
                        Yamaha’s commitment to win the 2015 Suzuka 8 Hours was not some snap judgment that was made this year—the effort was likely planned a few years back. It was surely no coincidence that last year one of the Yamaha-supported Suzuka 8 Hours teams curiously switched to Bridgestone tires (Yamaha’s teams have normally used Michelin or Dunlop). Now it is apparent that the move was in preparation for this year’s effort.
                        To ensure their winning options and to guarantee worldwide notoriety, Yamaha wants Valentino Rossi and Jorge Lorenzo to race at the 2015 Suzuka 8 Hours. And apparently it’s much more than just a hint; both riders were said to have been offered the ride and both declined…but after the announcement of Stoner’s comeback ride, Yamaha has reportedly insisted with Lorenzo and Rossi that they should be part of the Yamaha effort.
                        Rossi has already raced the Suzuka 8 Hours twice (2000 and 2001—when he won—for Honda, ironically partnered with Colin Edwards both times), and knows what a grind it can be racing that event. Held in the oppressive heat and humidity of summer in Japan, the race is more of an 8-hour sprint than an endurance race; the prestige of the race and the sophistication and speed of the pitstops—usually no more than 15 seconds to change both tires and refuel, and they used to be closer to half that before regulations were enacted that require teams to wait until the tires are mounted before beginning refueling using spec quick-fill cans instead of the force-feed systems used in the past—mean that each stint is run at full 120% sprint pace. The physical toll it inflicts on each rider lasts for days. Rossi reportedly told Edwards that he wanted to come back and win the 2001 event (after crashing while leading the 2000 race and costing the team a chance at victory) so that he wouldn’t be obliged to race in the event ever again—and he (as well as most other Grand Prix riders) now avoid the race like the plague.
                        In Losail during the Qatar GP weekend, the rumors that Rossi and/or Lorenzo might actually race the 8 Hours were running rampant. The people close to both riders (as well as people linked with the Suzuka 8 Hours organization) confirmed that Yamaha was putting pressure on them. No one knows the final decision yet, but next weekend in Austin will be a good place to find out.
                        Interestingly, the three special tests prior to the Suzuka 8 Hours race fall conveniently in-between MotoGP race weekends...
                        sigpic

Comment

• Brano prevedi neki tekst Išao bih na engleske forume da znam engleski
                          Твоја победа ће бити уколико свако од нас задржи део добродушности коју си безусловно делио са свима нама кроз свако твоје писање.
                          До поновног сусрета, твој Швабо

mala H2H 2018/19
                          suicide
                          velika H2H 2019/20

Comment

• gugl translejt

Comment

• @realnost
                              Samo cu uktatko, Honda ucestvuje s Stonerom na Suzuka 8hours... Zbog toga je sada veci ulog pa Yamaha zeli da Rossi i Lorenzo takodje voze, medjutim obojica su odbili poziv. Posto ove godine Yamaha slavi 60ti rodjendan onda je to sve na visem nivou pa ljudi iz Yamahe ne odustaju od ucesca i vrse pritisak na svoje vozace... Neki spekulisu da je to i zbog pristanka Stonera da ucestvuje u toj trci...
                              Postavlja se pitanje da li je opravdano sto Yamaha vrsi pritisak na Lorenza i Rossia ili ne, tj. cija je zadnja?!
                              Iskreno ne vidim zasto bi Rossia i Lorenza izlagali riziku da se povrede, a znamo koliko moraju da se cuvaju od istih zbog redovne Moto GP sezone...
                              sigpic

Comment

• Rat Honde i Yamahe je mnogo veći nego što mislimo i neka bojna polja su njima mnogo značajnija nego što nam deluje. Japanci, uvek su specifični i ponosni. I treba da budu...

Comment

Working...
                                X